Mr.Spirou Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 W2K, SP3. Høyreklikker jeg på en mappe og velger "Proerties" dukker ikke dette vinduet opp. Noen som har vært borti dette før? Jeg skal bare inn dit for å dele mappen med andre maskiner på mitt hjemme-nettverk... Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Jeg hadde akkurat samme problem med samme os men med sp2. har du Zone alarm instalert? Det hadde jeg, men så avinstallerte jeg det og da kom properties opp igjen Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Mr.Spirou skrev (2002-08-05 21:58):Jeg skal bare inn dit for å dele mappen med andre maskiner på mitt hjemme-nettverk... Jeg vet det ikke er svar på spørsmålet, men du kan legge til shares i settings->control panel->Computer management->Shares Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 08:24, Dikky skrev:WHy WIndows ? Why not? Lenke til kommentar
talisar Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Du har sikkert norsk windows, også heter det egenskaper:) Eller så er det en local policy som er satt som har fjernet dette for deg. Inn i admin tools og sjekk policyen din:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå