Gå til innhold

hvordan en WoW addict takler liv uten WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var på ferie i to uker jeg også. Brukte tiden på stranda til å tenke ut nye strategier i PvP. Når jeg kom hjem var jeg sparket ut av guilden da de trodde jeg var inaktiv :cry:, men det ordnet seg etter et par dager.

 

Moralen er: Sett deg ned og skriv ned PvP-taktikker. Diskuter hjerne disse med en kamerat, som kanskje også er uten WoW. Post resultatene her på forumet slik at vi andre kan gi kommentarer. :)

Det siste der hvor du sier sett deg ned med en kamerat og diskuter wow startegier. Et annet forslag, drikke absinth og diskutere med seg selv :whistle:

Lenke til kommentar
hvem netcafer i oslo har wow da? kan hende jeg vil ta meg en lang tur  :(

OT: Hehe, hvordan klarer du å få "hvilke" til å bli "hvem"? Fatter det bare ikke jeg... ;)

har alltid sagt det jeg, sandefjording :D

 

btw, kjexter = kjexina eler no priest?

Endret av bajs
Lenke til kommentar
hvem netcafer i oslo har wow da? kan hende jeg vil ta meg en lang tur  :(

OT: Hehe, hvordan klarer du å få "hvilke" til å bli "hvem"? Fatter det bare ikke jeg... ;)

har alltid sagt det jeg, sandefjording :D

 

btw, kjexter = kjexina eler no priest?

hehe, jepp :) å du er? navn og klasse?

Endret av kjexter
Lenke til kommentar
hvem netcafer i oslo har wow da? kan hende jeg vil ta meg en lang tur  :(

OT: Hehe, hvordan klarer du å få "hvilke" til å bli "hvem"? Fatter det bare ikke jeg... ;)

har alltid sagt det jeg, sandefjording :D

 

btw, kjexter = kjexina eler no priest?

hehe, jepp :) å du er? navn og klasse?

Ozma, annen NE priest vi gjorde litt SM sammen, og døde en del ganger rundt den ogren i STV :D

Lenke til kommentar
hvem netcafer i oslo har wow da? kan hende jeg vil ta meg en lang tur  :(

OT: Hehe, hvordan klarer du å få "hvilke" til å bli "hvem"? Fatter det bare ikke jeg... ;)

har alltid sagt det jeg, sandefjording :D

 

btw, kjexter = kjexina eler no priest?

hehe, jepp :) å du er? navn og klasse?

Ozma, annen NE priest vi gjorde litt SM sammen, og døde en del ganger rundt den ogren i STV :D

Skulle akkurat til å si det, 51 ja, dæven hva du spiller da :D er 47 jeg :p har vært for mye jobb i det siste,sitter på jobb nå :thumbdown: , merket meg at du ikke har vært online en stund...

 

Anyway, den ogre questen var vell egentlig ganske utrolig vi klarte med den gruppen vi hadde :D

Lenke til kommentar
ja har ikke spilt 2 hele dager, dette er tredje dagen min, huff, kunne vært 53 minst :p vet ikke hvor lenge pcn skal være på reperasjon så jeg vurderer nå å bare kjøpe ny :D

hehe jaja, du har kort vei til komplett sitt lager så ;)

 

Men lykke til videre da, håper å se deg online snart :)

Lenke til kommentar
Så, min pc har vært borte i hele dag, tvangsreperasjon

jeg tenker bare på spilling, og at jeg kommer til å ligge bak alle questfolka mine.

 

Jeg vil jo spille så fælt, men kan ikke, wow vil ikke instaleres på denne datan, jeg lider.

matlysten er borte, jeg får ikke sove nå, er vid våken (bruker å være på denne tiden, spiller).

 

Uh oh, det kan ta mange dager før jeg får pcn igjen, dagen har jo vært så kjedelig uten WoW. :(

Jeg holder på å få min andre character til lvl 60, 51 nå, er jo så nærme og nå blir jeg holdt borte. :(

Jeg var heldig å finne en epic sm jeg putta på AH og vet ikke om den har solgt eller ikke. Jeg putta den på lav start pris siden jeg tenkte jeg kunne bare cancele hvis jeg ikke likte prisen, og det gikk jo til helvete også.

 

Btw, datan ble tvangstatt fra meg, kl 4 om morn av fattern som ikke likte at jeg slo den hele natta for at den skulle slutte å pipe(hvis jeg ikke slo kom det blå skjerm opp og måtte restarte), så å slå virka, vet ikke hvorfor.

 

Lider jeg av noe? Alt jeg vil er jo å spille :(

 

Hvordan skal jeg takle mine WoWløse dager!? Noen som har opplevd samme kanskje? :hmm:

Greit nok at du liker et spill, men når du nesten vil ofre det virkelige livet ditt (det som ikke har en manabar) så tror jeg du bør tenke deg litt om. Jeg kunne ramset opp 25 ting som er bedre en WoW. Selv om jeg liker WoW, så styrer ikke det livet mitt.

 

Du skulle sett den dokumentaren på nrk som gikk for en stund. Det handlet om sånne som spillte for mye mmo's. Og konsekvensene av det!

Lenke til kommentar

Jeg har ikke gått lenger enn 10 timer mellom hver gang jeg spiller wow på ca 6 måneder. Og da syns jeg det er i meste laget. Når jeg skulle på ferie til fatter'n oppi et eller annet gudsforlat sted nektet jeg å komme før han kjøpe ny pc og adsl. Jeg vurderer å søke hjelp, men frykter at psykologtimene vil ta opp for mye 'wow-tid'.

Lenke til kommentar
Det der heter "litt overdreven wow fanatiker" Jeg var på ferie i 3 uker og tenkte "det er bare et spill, og jeg vill være resta når jeg kommer tilbake"

Gå ut nyt sola, vær med folk, det går masse bra på kino :p

Nå er det cap på 2 levler eller noe sånt. Det rester du på en uke. Du kastet nettopp bort 2 uker. :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...