Gå til innhold

hvordan en WoW addict takler liv uten WoW


Anbefalte innlegg

Så, min pc har vært borte i hele dag, tvangsreperasjon

jeg tenker bare på spilling, og at jeg kommer til å ligge bak alle questfolka mine.

 

Jeg vil jo spille så fælt, men kan ikke, wow vil ikke instaleres på denne datan, jeg lider.

matlysten er borte, jeg får ikke sove nå, er vid våken (bruker å være på denne tiden, spiller).

 

Uh oh, det kan ta mange dager før jeg får pcn igjen, dagen har jo vært så kjedelig uten WoW. :(

Jeg holder på å få min andre character til lvl 60, 51 nå, er jo så nærme og nå blir jeg holdt borte. :(

Jeg var heldig å finne en epic sm jeg putta på AH og vet ikke om den har solgt eller ikke. Jeg putta den på lav start pris siden jeg tenkte jeg kunne bare cancele hvis jeg ikke likte prisen, og det gikk jo til helvete også.

 

Btw, datan ble tvangstatt fra meg, kl 4 om morn av fattern som ikke likte at jeg slo den hele natta for at den skulle slutte å pipe(hvis jeg ikke slo kom det blå skjerm opp og måtte restarte), så å slå virka, vet ikke hvorfor.

 

Lider jeg av noe? Alt jeg vil er jo å spille :(

 

Hvordan skal jeg takle mine WoWløse dager!? Noen som har opplevd samme kanskje? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så, min pc har vært borte i hele dag, tvangsreperasjon

jeg tenker bare på spilling, og at jeg kommer til å ligge bak alle questfolka mine.

 

Jeg vil jo spille så fælt, men kan ikke, wow vil ikke instaleres på denne datan, jeg lider.

matlysten er borte, jeg får ikke sove nå, er vid våken (bruker å være på denne tiden, spiller).

 

Uh oh, det kan ta mange dager før jeg får pcn igjen, dagen har jo vært så kjedelig uten WoW.  :(

Jeg holder på å få min andre character til lvl 60, 51 nå, er jo så nærme og nå blir jeg holdt borte. :(

Jeg var heldig å finne en epic sm jeg putta på AH og vet ikke om den har solgt eller ikke. Jeg putta den på lav start pris siden jeg tenkte jeg kunne bare cancele hvis jeg ikke likte prisen, og det gikk jo til helvete også.

 

Btw, datan ble tvangstatt fra meg, kl 4 om morn av fattern som ikke likte at jeg slo den hele natta for at den skulle slutte å pipe(hvis jeg ikke slo kom det blå skjerm opp og måtte restarte), så å slå virka, vet ikke hvorfor.

 

Lider jeg av noe? Alt jeg vil er jo å spille :(

 

Hvordan skal jeg takle mine WoWløse dager!? Noen som har opplevd samme kanskje? :hmm:

 

det er alltid morro å dra på fest og drekke :)

Hvis du vil gjøre noe annet da.

 

Det funket for meg. dro på tur med noen kompisser en mandag, kom hjem på en søndag. drakk fra mandag til fredag. fredag var dagen penge pungen ble tom :p

Lørdag og søndag før jeg kom hjem var 1 og en halv dag der 3 av 4 gutter som dro på tur var deppa. Grunnet savnet av wow å suget etter noe med alkohol :D

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Så, min pc har vært borte i hele dag, tvangsreperasjon

jeg tenker bare på spilling, og at jeg kommer til å ligge bak alle questfolka mine.

 

Jeg vil jo spille så fælt, men kan ikke, wow vil ikke instaleres på denne datan, jeg lider.

matlysten er borte, jeg får ikke sove nå, er vid våken (bruker å være på denne tiden, spiller).

 

Uh oh, det kan ta mange dager før jeg får pcn igjen, dagen har jo vært så kjedelig uten WoW.  :(

Jeg holder på å få min andre character til lvl 60, 51 nå, er jo så nærme og nå blir jeg holdt borte. :(

Jeg var heldig å finne en epic sm jeg putta på AH og vet ikke om den har solgt eller ikke. Jeg putta den på lav start pris siden jeg tenkte jeg kunne bare cancele hvis jeg ikke likte prisen, og det gikk jo til helvete også.

 

Btw, datan ble tvangstatt fra meg, kl 4 om morn av fattern som ikke likte at jeg slo den hele natta for at den skulle slutte å pipe(hvis jeg ikke slo kom det blå skjerm opp og måtte restarte), så å slå virka, vet ikke hvorfor.

 

Lider jeg av noe? Alt jeg vil er jo å spille :(

 

Hvordan skal jeg takle mine WoWløse dager!? Noen som har opplevd samme kanskje? :hmm:

 

det er alltid morro å dra på fest og drekke :)

Hvis du vil gjøre noe annet da.

 

Det funket for meg. dro på tur med noen kompisser en mandag, kom hjem på en søndag. drakk fra mandag til fredag. fredag var dagen penge pungen ble tom :p

Lørdag og søndag før jeg kom hjem var 1 og en halv dag der 3 av 4 gutter som dro på tur var deppa. Grunnet savnet av wow å suget etter noe med alkohol :D

Det var en koselig tur det, Nstin :) 5 dager med inntak av alkohol tar på det :o) *Drømmetilbake* Men godt og komme hjem til data'n da.. Eller hva?

 

Ps. Men det er linking hos råbein til helga! Og du kommer...

 

Glad i deg, svettnerden min.. :w00t::dribble::w00t:

Lenke til kommentar
Så, min pc har vært borte i hele dag, tvangsreperasjon

jeg tenker bare på spilling, og at jeg kommer til å ligge bak alle questfolka mine.

 

Jeg vil jo spille så fælt, men kan ikke, wow vil ikke instaleres på denne datan, jeg lider.

matlysten er borte, jeg får ikke sove nå, er vid våken (bruker å være på denne tiden, spiller).

 

Uh oh, det kan ta mange dager før jeg får pcn igjen, dagen har jo vært så kjedelig uten WoW.  :(

Jeg holder på å få min andre character til lvl 60, 51 nå, er jo så nærme og nå blir jeg holdt borte. :(

Jeg var heldig å finne en epic sm jeg putta på AH og vet ikke om den har solgt eller ikke. Jeg putta den på lav start pris siden jeg tenkte jeg kunne bare cancele hvis jeg ikke likte prisen, og det gikk jo til helvete også.

 

Btw, datan ble tvangstatt fra meg, kl 4 om morn av fattern som ikke likte at jeg slo den hele natta for at den skulle slutte å pipe(hvis jeg ikke slo kom det blå skjerm opp og måtte restarte), så å slå virka, vet ikke hvorfor.

 

Lider jeg av noe? Alt jeg vil er jo å spille :(

 

Hvordan skal jeg takle mine WoWløse dager!? Noen som har opplevd samme kanskje? :hmm:

 

det er alltid morro å dra på fest og drekke :)

Hvis du vil gjøre noe annet da.

 

Det funket for meg. dro på tur med noen kompisser en mandag, kom hjem på en søndag. drakk fra mandag til fredag. fredag var dagen penge pungen ble tom :p

Lørdag og søndag før jeg kom hjem var 1 og en halv dag der 3 av 4 gutter som dro på tur var deppa. Grunnet savnet av wow å suget etter noe med alkohol :D

Det var en koselig tur det, Nstin :) 5 dager med inntak av alkohol tar på det :o) *Drømmetilbake* Men godt og komme hjem til data'n da.. Eller hva?

 

Ps. Men det er linking hos råbein til helga! Og du kommer...

 

Glad i deg, svettnerden min.. :w00t::dribble::w00t:

Hvem er du? chris?

 

Edit: Svettnerd :hrm: Det var vel kanskje du som dro ned til rådreit med pcen samme dag som vi kom hjem :whistle: hehe

 

Glad i deg å :love::dribble:

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

Har alltid vært avhengig av PC'en selv, vet hvordan det er... :yes:

 

Selv da jeg var på dykkerferie på Borneo i fire uker så kom det noen stille kvelder en lengsel etter å ta en instance run med gutta. Værre ble det da jeg kikket innom guild sidene for å poste litt og jeg leste at værstingene var blitt lvl 60 og en etter en begynte å få seg epic mount. Måtte dra meg i nakken og tenke etter: er på dykkeferie på Borneo og har lyst å spille WoW... Fysj for en nerd jeg er... :hmm:

 

Men det er som de sier, det er en slags avhengighet å bruke mye tid med PC'en. Må være noe med skjermen tror jeg, noe med oppdateringsfrekvensen som Microsoft har lagt inn slik at man blir hjernevasket til å bruke time etter time foran Windows! :!:

Lenke til kommentar

Har noen her sett at det kommer et sånn programm på tv norge, som sender ungdommen "50 år tilbake i tid". Jeg håper virkelig de sender en wow-avhengig fyr ned dit, da kan det bli god tv :!:

 

Husker ikke helt navnet på tv-programmet. Dem driver å reklamerer for det på tv nå for dagen, og sendes på tv norge til høsten.

Lenke til kommentar
Har noen her sett at det kommer et sånn programm på tv norge, som sender ungdommen "50 år tilbake i tid". Jeg håper virkelig de sender en wow-avhengig fyr ned dit, da kan det bli god tv  :!:

 

Husker ikke helt navnet på tv-programmet. Dem driver å reklamerer for det på tv nå for dagen, og sendes på tv norge til høsten.

Internatet tror jeg det heter, og jeg skulle gjerne sett en wow avhenging fyr med der :p

Endret av Sykkel
Lenke til kommentar

Var på ferie i to uker jeg også. Brukte tiden på stranda til å tenke ut nye strategier i PvP. Når jeg kom hjem var jeg sparket ut av guilden da de trodde jeg var inaktiv :cry:, men det ordnet seg etter et par dager.

 

Moralen er: Sett deg ned og skriv ned PvP-taktikker. Diskuter hjerne disse med en kamerat, som kanskje også er uten WoW. Post resultatene her på forumet slik at vi andre kan gi kommentarer. :)

Endret av zetor;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...