Nitrius Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Har nettopp fått meg hovedkortet Asus A8N Sli Premium. Så installerte deres programvare som viser tempraturer og slikt, tror det heter Asus Probe eller noe som da sier at CPU min ligger på ca 39 grader også installerte jeg EVEREST og den sier at tempen på CPUen min er ca 25-30 grader. Så hva skal jeg stole på egentlig? Edit: og ja var usikker på hvor jeg skulle poste dette, så beklager så mye vis jeg postet i feil forum.. Endret 11. august 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg ville stolt på det Asus-programmet. Everest har tydeligvis en tendens til å vise lavere temperaturer enn det faktisk er, selv om det er sjef til alt annet. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Nå er det slik at jeg sjekket bios og, der sto det 33 akkurat der og da jeg sjekket... merkelig. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Har også Asus Probe, det viser 20grader for mye Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Hmm Asus Probe begynner å vise mer nøyaktig nå den å tror jeg, er nedi 33-35 nå Så tror CPUen ligger et sted mellom 30-35 i idle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå