Locazor Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Jeg har følgende problem da jeg skal fjerne en mappe via FTP: RMD /admin/case 550 /admin/case: Directory not empty Requested action not taken (e.g., file or directory not found, no access). Jeg har rettigheter til mappen, og den er tom. Hva er problemet? Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Det er ikke noen skjult fil eller dir der da? Lenke til kommentar
Locazor Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Hvordan kan jeg evt. se dem med CuteFTP Pro 2.0? Lenke til kommentar
Leshrac Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 jeg har akkuratt samme problem, pleier som vanlig å gå inn i shellet og slette den derfra, med putty veit ikke hvorfor d skjer da Lenke til kommentar
Photons Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 CuteFTP pro og enkelte andre FTP-klienter, sliter ofte med å slette mapper helt. Prøv med en annen FTP-klient, BulletProof tror jeg skal funke... Vet ikke hvorfor det er sånn... Lenke til kommentar
Locazor Skrevet 6. august 2002 Forfatter Del Skrevet 6. august 2002 Problemet er da bare at jeg ikke har shell-tilgang. Kun FTP. Lenke til kommentar
Locazor Skrevet 6. august 2002 Forfatter Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Den 2002-08-06 02:23, mOdEtWo skrev:CuteFTP pro og enkelte andre FTP-klienter, sliter ofte med å slette mapper helt. Prøv med en annen FTP-klient, BulletProof tror jeg skal funke...Vet ikke hvorfor det er sånn... Prøvde med Bulletproof også. Samme feil der. *sukk* Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Prøv FTP Voyager. DET er frekkt ftp-program. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 En del FTP-programmer greier ikke å slette mapper med innhold... (f.eks. WS_FTP) CuteFTP 4.0 greier kanche biffen? :smile: Lenke til kommentar
Locazor Skrevet 6. august 2002 Forfatter Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Den 2002-08-06 02:37, The Jackal skrev:Prøv FTP Voyager. DET er frekkt ftp-program. Har nå prøvd 4 forskjellige klienter. Ingen av dem klarte å slette mappene. Jeg tror ikke det kommer an på hvilken klient man bruker. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Jeg får hvertfall sletta mapper med min FTP Voyager, så jeg ville vel testa det hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå