thomassit0 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) jeg hadde et wallpaper for litt siden som jeg ikke finner igjen som jeg lurte på om noen her vet hvilket det er kanskje`? jeg innbiller meg at det er et greg martin wallpaper men sålangt har jeg ikke funnet det.. mener og at det het duality, men googling etter det hjalp heller ikke... beskrivelse.. det er et abstrakt wallpaper som domineres av to farge "klatter", en oransje tone i venstre del og en blå tone i høyre del hvis jeg husker riktig.. det var en veldig "behaglig", varm tone av oransje, og den blåe var en sterk men ikke så veldig mørk blå tone. kom med forslag Endret 10. august 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Malux Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kan det være denne? eller denne ? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kan det være denne? eller denne ? ingen av de linkene funket for meg ? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Funket heller ikke her Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Kan det være dette? Endret 11. august 2005 av T-Solberg Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 var nok det ja, takk for svar Lenke til kommentar
Malux Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Av en eller annen grunn funket ikke linkene lenger Men det første bildet var det samme som T-solberg fant Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Japp, du har vel alle på www.artofgregmartin.com Jeg syns da "Cataclysm" er best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå