Gå til innhold

Nytt Abonnement! Hvilket?


Anbefalte innlegg

heisann, lurer på om jeg skal gå over ifra telenor RingKontant til Tele2 Scratch.

 

Det jeg lurer på er om det er noen "haker" grunner som jeg bør vite om som gjør at jeg heller vil velge ett annet abonnement???

 

på forhond takk mvh Daimbag;)

 

ser her på tele2`s hjemmeside at d står

 

* Kampanjepris ut august 2005 - ordinær minuttpris er 2,24 kr. Mottak av faktura via post: 19 Kr. (Gjelder fra og med 01.10.05)

 

vil d si at etter August er ringeprisen 2,24?? :thumbdown:

Endret av beji
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei! Eneste haken er at det er dyrt å ringe kundeservice.

Jeg personlig liker ikke forhåndsbetalte abonnementer. Da hadde jeg hele tiden gått og tenkt på hvor mye jeg har igjen å ringe for. Den tida med kontantkort er forbi for min del.

Ønsker du Telenor-dekning, må du velge enten Tele 2 eller Chess. Ettersom Chess ikke har "lavere" månedsavgift, ville jeg gått for Tele 2. Alternativt er jo en Telenor-subsidert telefon og telenor-abonnement....

Lenke til kommentar

Kampanjeprisen er jo bare for videotelefoni. Alle de andre prisene står som de står.

Fordelen med Tele 2 er at du har samme pris hvis du noen gang er i Sverige (gjelder for 2005).

Noextras.net har like lav ringepris, og billigere SMS. De har også gratis innmelding og portering.

Noextras.net har NetCom-dekning, mens Tele 2 har Telenor-dekning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...