toreide Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har vannvittig lyst å prøve Redline XP4000 brikkene, men kan ikke finne dem i Prisguiden. http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=61037 Noen som vet om forhandler i Norge? Lenke til kommentar
Colargol Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Sorry for meget sent svar Man får faktisk kjøpt XP4000 her i Norge, har et sett selv Send meg en pm, så skal jeg henvise deg til butikken som har Mushkin (ligger i trheim) Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hva er prisen for disse brikkene, da (i Norge)? Lenke til kommentar
Colargol Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg betalte 1950kr Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg betalte 1950kr Nice pris! Hvor mye greier du å presse de ? Lenke til kommentar
Colargol Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Har bare DFI LP UT nF3 s754 enda, så jeg hakke fått testa de maks. Venter på nye revisjonen til DFI nF4 Men 2x512mb 255 [email protected] og resten så stramt som d går på socket 754, er ikke å forakte Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Sorry for meget sent svar Man får faktisk kjøpt XP4000 her i Norge, har et sett selv Send meg en pm, så skal jeg henvise deg til butikken som har Mushkin (ligger i trheim) Ser ikke helt vitsen med og ta pm på dette men ikke min sak. Vis det er flere som er ønsker Mushkin minne i Norge fikk jeg tips om att krollalfa også det i Trondheim selger disse. Har ikke skjekket selv men lurte på om jeg fikk ta en tlf i morgen og høre. Finner dem her. Lenke til kommentar
Colargol Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Sorry for meget sent svar Man får faktisk kjøpt XP4000 her i Norge, har et sett selv Send meg en pm, så skal jeg henvise deg til butikken som har Mushkin (ligger i trheim) Ser ikke helt vitsen med og ta pm på dette men ikke min sak. Vis det er flere som er ønsker Mushkin minne i Norge fikk jeg tips om att krollalfa også det i Trondheim selger disse. Har ikke skjekket selv men lurte på om jeg fikk ta en tlf i morgen og høre. Finner dem her. Jeg vet ikke hvordan reglene er med reklame, så jeg var bare forsiktig Ja, d er snakk om Krøllalfa. Du når dem på [email protected] Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg betalte 1950kr Nice pris! Synes du virkelig det? Man må jo ikke betale så veldig mye mer for et glimrende 2x1GB-sett. Jeg sier ikke at det er dyrt i forhold til hva BH-5, eller for den saks skyld TCCD bruker å ligge på, men helhetlig sett mener jeg at 512-brikker har tapt ganske mye terreng etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå