Mojo Pin Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Posten er slettet Endret 10. november 2017 av Mojo Pin Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Skjermkortet i den er nok ikke bra nok til spilling. For 10k så ville jeg kjøpt en 1557 med et radeon 9700-kort, god skjerm og 4 timer. Og så er den relativt stille til skolearbeid også. 1024-oppløsning er IKKE noe hyggelig på en 15-tommer. Den PCen der hos komplett virker veldig overpriset av en eller annen grunn...ville ikke kjøpt den. Endret 10. august 2005 av brsseb Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Etter min mening holder det ikke. Den har integrert grafikk som bruker av systemminnet, som betyr at kontorprogrammer vil gå tregt og spilling vil være nermest umulig. Kjøp heller denne: Acer AS5014WLMi /AMD64 3400+/15,4"-GL/512MB/80GB/DVD-Dual(DL)/WLAN/XP Home 10495 kr. Den har en kraftig prosessor, bra skjermkort, 80GB harddisk(det dobbelte av den andre!) Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Etter min mening holder det ikke. Den har integrert grafikk som bruker av systemminnet, som betyr at kontorprogrammer vil gå tregt og spilling vil være nermest umulig. Kjøp heller denne: Acer AS5014WLMi /AMD64 3400+/15,4"-GL/512MB/80GB/DVD-Dual(DL)/WLAN/XP Home 10495 kr. Den har en kraftig prosessor, bra skjermkort, 80GB harddisk(det dobbelte av den andre!) Hilsen, efikkan. Oisann, da havnet vi på motsatt side. Selv om den der sikker er helt rå i CS, FarCry og andre NASA-relaterte beregninger, så er den ikke særlig egnet på en skoleelev. Med nesten 4kg, halve batteritiden til en Centrino og vifter som kommer til å sjenere når man gjør kontorarbeid så må du være klar over hva du begir deg ut på. Ville funnet meg en finfin Pentium M Centrino, 1GB minne, 4timer batteri, DVDbrenner og et ok skjermkort. 155x-maskinene eller de nyere modellene har som regel dette. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Etter min mening holder det ikke. Den har integrert grafikk som bruker av systemminnet, som betyr at kontorprogrammer vil gå tregt og spilling vil være nermest umulig. Kjøp heller denne: Acer AS5014WLMi /AMD64 3400+/15,4"-GL/512MB/80GB/DVD-Dual(DL)/WLAN/XP Home 10495 kr. Den har en kraftig prosessor, bra skjermkort, 80GB harddisk(det dobbelte av den andre!) Hilsen, efikkan. Oisann, da havnet vi på motsatt side. Selv om den der sikker er helt rå i CS, FarCry og andre NASA-relaterte beregninger, så er den ikke særlig egnet på en skoleelev. Med nesten 4kg, halve batteritiden til en Centrino og vifter som kommer til å sjenere når man gjør kontorarbeid så må du være klar over hva du begir deg ut på. Ville funnet meg en finfin Pentium M Centrino, 1GB minne, 4timer batteri, DVDbrenner og et ok skjermkort. 155x-maskinene eller de nyere modellene har som regel dette. Det var ikke ditt innlegg jeg kommentérte. (men første innlegg) Du har sikkert et godt forslag du også. (Da jeg trykte på "forhåndsvis", var der ingen andre innlegg så jeg trykte på "svar", men tydelig vis kom det et innlegg innimellom . Edit: Jeg burte brukt quote. Endret 11. august 2005 av efikkan Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Etter min mening holder det ikke. Den har integrert grafikk som bruker av systemminnet, som betyr at kontorprogrammer vil gå tregt og spilling vil være nermest umulig. Kjøp heller denne: Acer AS5014WLMi /AMD64 3400+/15,4"-GL/512MB/80GB/DVD-Dual(DL)/WLAN/XP Home 10495 kr. Den har en kraftig prosessor, bra skjermkort, 80GB harddisk(det dobbelte av den andre!) Hilsen, efikkan. Oisann, da havnet vi på motsatt side. Selv om den der sikker er helt rå i CS, FarCry og andre NASA-relaterte beregninger, så er den ikke særlig egnet på en skoleelev. Med nesten 4kg, halve batteritiden til en Centrino og vifter som kommer til å sjenere når man gjør kontorarbeid så må du være klar over hva du begir deg ut på. Ville funnet meg en finfin Pentium M Centrino, 1GB minne, 4timer batteri, DVDbrenner og et ok skjermkort. 155x-maskinene eller de nyere modellene har som regel dette. Det var ikke ditt innlegg jeg kommentérte. (men første innlegg) Du har sikkert et godt forslag du også. (Da jeg trykte på "forhåndsvis", var der ingen andre innlegg så jeg trykte på "svar", men tydelig vis kom det et innlegg innimellom . Edit: Jeg burte brukt quote. altså; det er en begrensing i hva elevr kan tillates å støye med på skoler. Begynner man å sjenere resten av klassen så er man neppe tillatt å bruke laptop i timene fremover en annen ting er at skal han først ha maskin med på skolen så burde han ikke ha en maskin som lager like mye bråk som en desktop (satt på spissen) første maskinen ser for meg helt kurrant ut. Dog er aldri integrert grafikk like bra som 9700 o.l., men hvordan vet alle her at GMA900 ikke vil funke? kjørte extreme grapichs på Need for speed underground og red alert 2 (eller hva det var) fikk presset den veldig høy opp i grafikken og opplevde ikke så mye problemer. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Etter min mening holder det ikke. Den har integrert grafikk som bruker av systemminnet, som betyr at kontorprogrammer vil gå tregt og spilling vil være nermest umulig. Kjøp heller denne: Acer AS5014WLMi /AMD64 3400+/15,4"-GL/512MB/80GB/DVD-Dual(DL)/WLAN/XP Home 10495 kr. Den har en kraftig prosessor, bra skjermkort, 80GB harddisk(det dobbelte av den andre!) Hilsen, efikkan. Hei. Den er veldig tung da Er en fordel at den skal være lett når jeg skal dra den med meg hver dag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå