Gå til innhold

priest epic staff quest


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En priest i guilden brukte 800 DKP på eye, han hadde grinda leeeeeeeeeenge men ikke fått det, nå løper'n rundt med den najse staffen :love:

800 DKP trenger ikke nødvendigvis bety så mye, for det er vel som regel guildet selv som bestemmer hvor mange DKP poeng man får for å utføre ting. Om guildet deres f.eks. gir ut 50 DKP pr boss dere tar i MC så er ikke 800 DKP alt for mye. Men om dere får rundt 2 DKP per MC boss som vi får i mitt guild, så går jeg med på at 800 DKP for det øyet er utrolig mye.

Lenke til kommentar

IMO er det litt lame når folk må bruke DKP på både Eye of Divinity og Eye of Shadow. Slik som vi har det i guildet nå, så lager vi ting som eye of shadow i guildkassa, så den første personen som får eye of divinity kan få eye of shadow i tillegg.

 

Og dere, de demonene er mulig å drepe alene, med helt jææævlig kiting :D

Lenke til kommentar
En priest i guilden brukte 800 DKP på eye, han hadde grinda leeeeeeeeeenge men ikke fått det, nå løper'n rundt med den najse staffen  :love:

800 DKP trenger ikke nødvendigvis bety så mye, for det er vel som regel guildet selv som bestemmer hvor mange DKP poeng man får for å utføre ting. Om guildet deres f.eks. gir ut 50 DKP pr boss dere tar i MC så er ikke 800 DKP alt for mye. Men om dere får rundt 2 DKP per MC boss som vi får i mitt guild, så går jeg med på at 800 DKP for det øyet er utrolig mye.

7DKP pr boss 5dkp for oppmøte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...