Gå til innhold

Stort LAN for første gang! Tips?


Anbefalte innlegg

Fant ingen tråd om neste TG i 2006, derfor lagde jeg bare en tråd..

Har et par spørsmål nemlig! The Gathering blir mitt første store LAN, og jeg regner med det er par tips fra dere LANveteraner der ute som kan hjelpe meg? Har hørt detta om temperaturen og vurderer å sitte på HW-rekka så temperaturen får jeg bare ignorere eller ta med meg godt med tøy i tilfelle.. :)

 

Uansett så er jo ikke gathering.org oppdatert, så jeg lurer på hvilke dager det blir i år?

Sikler over detta å bygge med spcaesaver, men leste at det ikke var (forøvrig ganske opplagt) lov å nagle, sprike e.l. spacesavern til bordet. Hvordan kan man da feste den på enklest og mest stabile mulig måte?

Skal kanskje (mest sannsynlig) kjøpe meg en EL-sparkesykkel. Er det lov å bruke sparkesykler i hallen?

Stol.. Godstol.. Er det lov da? Ordentlig fin god stol! Og er det noen da som vet hvor høye borda er?

 

LANnoober, over og ut.! :cool:

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Temperaturen er veldig lav ved endene av skipet, så sitt midt i hallen. Og TG er nok som alltid i påsken i år også. Spacesaveren kan du ikke montere nei, den må stå oppå bordet med skjerm oppå der igjen. Tror ikke det skal være et problem. Både sparkesykler og godstoler er tillatt. ;)

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Bæbæ.. Jeg som surrer! :) Men jeg bare tenkte sånn angående; starter det første dag i påskeferien? Mekker spacesaver i SketchUp nå så vi får se om det blir noe bra til slutt da..

onsdag i påskeferien er det vel det starter. Tviler forresten på at bilettene kommer fullt så tidlig i år som ifjor, afaik trenger de ikke utkonkurrere OsloLAN nå :)

 

Og Breiker: Kunne ikke brydd meg mindre :p

Lenke til kommentar

Hvordan lade bilbatteriet?

 

Nei, face the facts! Hvitevarer uansett type er no-no!

 

(Bare for å nevne det: Jeg er den eneste personen som har hatt kjøleskap på tg som crew har godkjent!)

 

*håper det snart blir satt opp en ordentlig tråd som handler om tg. Har vært i tgstemning i 2 uker her*

 

ang space saver, så er det noe som skjermen står oppå. De er det ikke vanskelige å få stabile. Det som er værre er når man bygger større hyllekomplekser. Tips: Masse gaffa og tvinner til å feste i bordplata.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...