lokeland Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Fant ingen tråd om neste TG i 2006, derfor lagde jeg bare en tråd.. Har et par spørsmål nemlig! The Gathering blir mitt første store LAN, og jeg regner med det er par tips fra dere LANveteraner der ute som kan hjelpe meg? Har hørt detta om temperaturen og vurderer å sitte på HW-rekka så temperaturen får jeg bare ignorere eller ta med meg godt med tøy i tilfelle.. Uansett så er jo ikke gathering.org oppdatert, så jeg lurer på hvilke dager det blir i år? Sikler over detta å bygge med spcaesaver, men leste at det ikke var (forøvrig ganske opplagt) lov å nagle, sprike e.l. spacesavern til bordet. Hvordan kan man da feste den på enklest og mest stabile mulig måte? Skal kanskje (mest sannsynlig) kjøpe meg en EL-sparkesykkel. Er det lov å bruke sparkesykler i hallen? Stol.. Godstol.. Er det lov da? Ordentlig fin god stol! Og er det noen da som vet hvor høye borda er? LANnoober, over og ut.! Endret 11. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Uansett så er jo ikke gathering.org oppdatert, så jeg lurer på hvilke dager det blir i år? Det har vært i år, i påsken (vet du har skrevet 06, nevner det alikevel.) og i 2006 er det det samme, påsken. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Temperaturen er veldig lav ved endene av skipet, så sitt midt i hallen. Og TG er nok som alltid i påsken i år også. Spacesaveren kan du ikke montere nei, den må stå oppå bordet med skjerm oppå der igjen. Tror ikke det skal være et problem. Både sparkesykler og godstoler er tillatt. Endret 10. august 2005 av Blib Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 En ting jeg ikek forstår helt; de sier jo det er på vikingskipet, men når jeg ser fra bilder derfra ser jeg ikke et eneste skip Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 En ting jeg ikek forstår helt;de sier jo det er på vikingskipet, men når jeg ser fra bilder derfra ser jeg ikke et eneste skip Fordi vi sitter inni skipet ^^ Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 punkt nr 1 til alle som drar på TG. TG ( aka The Gathering ) er ikke et LAN!! det er et DATAPARTY!!! les mer her Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Har lært meg forskjellen på LAN og dataparty, men gidder ikke konsentre meg om å si dataparty når det "ligger i blodet" å si LAN! Skipet? Skipet aka en satans diger hall.. Vet det er i påske, men har sett datoene varierer litt? Når kommer billettene ut? Rundt juletider? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Var ved juletider 04 salget til TG05 startet, så det blir vel noe slikt i år også ja. Påsken er forskjellig hvert år, siden den ikke styres av dato. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Bæbæ.. Jeg som surrer! Men jeg bare tenkte sånn angående; starter det første dag i påskeferien? Mekker spacesaver i SketchUp nå så vi får se om det blir noe bra til slutt da.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Bæbæ.. Jeg som surrer! Men jeg bare tenkte sånn angående; starter det første dag i påskeferien? Mekker spacesaver i SketchUp nå så vi får se om det blir noe bra til slutt da.. onsdag i påskeferien er det vel det starter. Tviler forresten på at bilettene kommer fullt så tidlig i år som ifjor, afaik trenger de ikke utkonkurrere OsloLAN nå Og Breiker: Kunne ikke brydd meg mindre Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Får vel ta meg en tur i år jeg også tenker jeg.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) http://images.aucland.com/ImgUsers/0/19/19...9413092_Big.jpg Trekke om en slik å trikse å mikse litt å ha på TG? Er en Ekornes Stressless! Endret 10. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Det blir sikkert fint det! Men du mangler en h i linken din. Jeg for min del satser på å få stolen jeg skal ha med i julegave. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Fiksa litt.. Enten gidder jeg å investere i en slik stol eller så bruker jeg min forkommende überPCstol: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=455337&st=0 Fant ut at jeg skulle kutte ut 19" på TG eller så blir det ganske trangt om plassen.. Isåfall må jeg få investert i en 19" LCD! Sparer jo en del plass på sidene da.. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Har hatt med både crt (2004) og 19" lcd (2005) på tg og det er bare en ting å si, lcd er klart best på tg med mindre man har en god spacesaver... Med kun 60 cm i dybde hvor det skal være plass til både tastatur og skjerm kan det bli trangt med crt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Hmm, okey.. Det her med kjøleskap er jo ei knoke! Denna kjører på 12V: http://images.aucland.com/ImgUsers/0/19/19...48/19434896.jpg Kan jeg koble den til maskina uten at det blir "ulovlig"? Drar bare 54 watt! Endret 11. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Niks, kjøleskapet bruker like mye effekt selv om du kobler det til 12V, så vitevarer må du legge igjen hjemme samme om de går på 12v eller ikke Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Fuckda.. Mmm.. Idè!! Bilbatteri? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hvordan lade bilbatteriet? Nei, face the facts! Hvitevarer uansett type er no-no! (Bare for å nevne det: Jeg er den eneste personen som har hatt kjøleskap på tg som crew har godkjent!) *håper det snart blir satt opp en ordentlig tråd som handler om tg. Har vært i tgstemning i 2 uker her* ang space saver, så er det noe som skjermen står oppå. De er det ikke vanskelige å få stabile. Det som er værre er når man bygger større hyllekomplekser. Tips: Masse gaffa og tvinner til å feste i bordplata. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 En ting jeg ikek forstår helt;de sier jo det er på vikingskipet, men når jeg ser fra bilder derfra ser jeg ikke et eneste skip Fordi vi sitter inni skipet ^^ Ah, det burde jeg skjønt Jæ*la stort da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå