Erik_Lothe Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) hallo folkens.. trenger en bærbar PC til videregående, men jeg trenger litt hjelp.. Hva burde jeg kjøpe? Jeg har ikke noe særlig planer om å bruke den til spill (kanskje cs source, men bare kanskje). Jeg vil egentlig ikke bruke så mye penger på kraft, siden det er dyrere på bærbar så da bruker jeg heller stasjonær til krevende programmer. Det jeg har tenkt å bruke den til er enkle ting som skriving, surfing, msn, musikk og film. Også må den ha firewire, og brukbare høytalere. - Helst ikke under 512 mb RAM - Helst oppløsning mer enn 1024 x 768 (widescreen er også en mulighet) - Firewire og USB 2.0 - Harddisk mellom 60 og 80 GB burde holde, hvis alt annet er perfekt for meg funker det med 40 også. - Burde ikke være for tung og stor eller bråke så alt for mye. - Helst rundt 8000 kr Kort sagt kjøper jeg denne ikke for veldig krevende programmer. Håper dere kan hjelpe meg Endret 10. august 2005 av Erik_Lothe Lenke til kommentar
Slayer00 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Denne pcen er bra for prisen link , den har 1280x800 oppløsning, 512 mb ram, 60gb harddisk og den veier bare 3kg. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg har Dell Inspiron 6000 og er storfornøyd. PC'en funker helt perfekt for mitt bruk. X300-skjermkortet duger for meg bra til WoW og andre spill (D3 og HL2 på ok grafikk vil funke dårlig). Lenke til kommentar
Erik_Lothe Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 vurderer denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309865&view=detailed Noen som tilfeldighvis har en sånn? hva er bra/dårlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå