El Matador Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Har hørt om folk som har hatt dem påslått ca. hele tiden i 2-3 år.. 10-15kr i året det da. Det kan man vel leve med og kjøpe nye når dem ryker. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Jepp, hehe.. Uansett kom jeg opp med en billig og enkel idè! Lakkere lysrøre svakt røde..? Noe som kan funke det? Blir jo ganske varme så jeg vet ikke om paint'n tåler det.. Endret 10. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jepp, hehe.. Uansett kom jeg opp med en billig og enkel idè! Lakkere lysrøre svakt røde..? Noe som kan funke det? Blir jo ganske varme så jeg vet ikke om paint'n tåler det.. Tror heller jeg ville satset på å kjøpe katoder. Dem har forøvrig Neon-lys (til å ha under bil) på Europris. Vet ikke om de har borte i Drammen, men her i Stavanger har de i allefall. (Støperigaten, Kjelvene. vis noen lurte) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Det har de her ja, skal dit imorra for å kjøpe lakk så kan jo kikke litt der i samme slengen! Takk for rådet.. Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Duh, du har helt sikkert noen gamle pc-høytalere, juletrelys på 12V eller noe lignende, der følger det med transformatorer som du kan kutte ledningene på, du trenger bare en, så tar du å paralellkobler katodene. Enkelt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Hmm, godt tips, men funker det med soundcontroller? Finner sikkert noe på dynga! Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hmm, godt tips, men funker det med soundcontroller?Finner sikkert noe på dynga! ja seff, den er jo også 12v. Du bare kobler den til de ledningene som er på transformatoren, så kobler du inverterne på den.. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe 230V katode? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Okey..! Elektronikk er ikke min sak.. 230V katode er vel litt vanskelig, men neon på 230V er simpelt å få tak i i en bilrekvisitabutikk eller som sagt tidligere, på Europris! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Okey..! Elektronikk er ikke min sak..230V katode er vel litt vanskelig, men neon på 230V er simpelt å få tak i i en bilrekvisitabutikk eller som sagt tidligere, på Europris! Jeg ville heller ha sttset på neon, ja. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Dog. blir litt varmere! Men lyset er bra nok.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå