Gå til innhold

Falsk legimitasjon ..

Tha sims

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan ungdom klarer å endre ID-en bak kortet sitt. Jeg skal ikke bruke informasjonen til å komme inn på utesteder eller som ID, men lurer bare på hvordan så mange ungdommer i dag kommer inn med falkskt leg. Bruker de fotopapir og scanner, eller er det andre måter? Kom gjerne med link, o.l.

Mvh Tha sims

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det greieste er å kjøpe et, men man kan selvsagt forfalske et eksisterende identifikasjonsbevis eller å lage et nytt selv. Tror ikke jeg har lov til å forklare hvordan man forfasker eller kjøper ID på dette forumet.

Edit En eldre bror eller søster er selvsat ideelt.

Endret av Snillingen
Lenke til kommentar

Har akkurat fylt 18, det vil si at jeg er over den perioden hvor man måtte prøve å skaffe seg no drikke. Vi vet jo alle at tørste er en tilstand som på en lørdag er størst. Det man da gjorde var hovedsaklig å låne leg av en bekjent eller søsken som lignet litt. Eller så brukte man vel bare en penn og litt blanko og litt hjemmelagde saker og ting ( Fantasi ) til å endre på det siste tallet på bank-kortet. Gikk det skeis så var dt bare å ringe banken og si at magnet-stripen ikke funker og at du må ha et nytt et.

Ellers så er det lite man kan gjøre. Men et godt råd til deg. Forfalsking kan få meget store konsekvenser. Er du fks på et utested og skal inn med et falsk legg/ Lånt legg. Så kan de holde deg igjen hvis det er forfalsket og kontakte politiet. Siden identifikasjons-forfalskning er ikke lov ( Som alle vet :p ), men hvis du bruker andre's legg så kan de bare ta den og sende deg hjem ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...