Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan slå av brannmur i NETOPIA router fra NGT

Anbefalte innlegg

Hei, kan noen hjelpe meg å finne hvor jeg slår av brannmuren i min Netopia router fra NGT. Eventuellt skrive en kort guide til hvordan jeg får åpnet følgende:

Note that if you have a firewall and want to play online, the following TCP/IP ports must be

open in the outbound direction:

HTTP 80

HTTPS 443

MsgConn/IM 13505

Roomsvr 20803-20809

Dynamic 32768-65535

Spillet er forresten Tiger Woods 2005 og jeg kommer ikke i kontakt med andre slik at jeg får spillt online.

Håper noen kan hjelpe, jeg er godt kjent med Telnet og hvordan jeg kommer inn i routeren...Trenger bare å vite hva jeg gjør hvor uten å føkke opp :-)

På forhånd takk for svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Note that if you have a firewall and want to play online, the following TCP/IP ports must be open in the outbound direction:

Alle porter i Netopia boksen er åpen for utgående trafikk, så det er nok ikke den som er problemet. Med mindre det står en eller annen plass at du må åpne eller eller annen port for innkommende trafikk.

Lenke til kommentar

Kan ikke finne noen porter som er stengt for utgående i Netopia boksen. Så med mindre du eller noen andre har lekt med den så skal den ikke stoppe utgående trafikk. Sikker på at det ikke står noe om innkommende porter som spillet trenger? Har du sjekket brannmuren på maskinen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...