Goliath Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ja, som emnet sier, jeg leter etter karbon (fake seff) alà klistremerke men som dekker en nokså ok overflate. 50x50cm? Eller samme det, finnes dette iheletatt? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 fake suger så grenseløst.. Få laga en plate i ordentlig karbon, det er ikke sååå dyrt så når det ikke skal tåle masse.. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ekte carbon.. Det var bare et eksempel, og var bare på 35*50cm. Mener da det er mange som selger store "klistremerker" med carbon, men kommer ikke på noen steder nå. Men må si meg enig i det de over sier fake suger så grenseløst.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 jo, fake suger hvis man bruker det på bil men skal ikke det i dette tilfelde. Derfor trenger jeg noe "billig" som gir ok authentic look (klarlakk over klister funker fett) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå