Articfare Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Du må nødvendigvis bruke linjalen for å finne katetene, ellers blir det vanskelig å regne ut hypotenusen. 7902280[/snapback] Men du kan finne ut kateten ved hjelp av den ene kateten og hypotenusen. Men hvis du bare har den ene, må du nok bruke linjal, eller finne det ut ved hjelp av gradene du har og innfallsvinkelen på de forskjellige sidene. Men det jeg mente med du vet du er nerd i den andre posten min, se hvem som har posten i quoten . Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Du må nødvendigvis bruke linjalen for å finne katetene, ellers blir det vanskelig å regne ut hypotenusen. 7902280[/snapback] Men du kan finne ut kateten ved hjelp av den ene kateten og hypotenusen. Men hvis du bare har den ene, må du nok bruke linjal, eller finne det ut ved hjelp av gradene du har og innfallsvinkelen på de forskjellige sidene. Men det jeg mente med du vet du er nerd i den andre posten min, se hvem som har posten i quoten . 7902386[/snapback] Om du først måler den ene siden kan du jo bare måle den andre siden med det samme, du har løst oppgaven på feil måte uansett! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Når pc'en din tiltrekker damer. xD Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Når du skal til å trykke Win+L idet du går fra pulten/skrivebordet. Jeg gjør det automatisk når jeg går fra pc-en, så skulle til å gjøre det da jeg gikk fra pulten i friminuttet her om dagen... Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Stemmer. Er det jeg alltid gjør. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Mulig det er nevnt før. Men jeg trykker alltid ctrl-f for å finne stikkord når jeg leser faglitteratur. Det må da bety et eller annet? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Mulig det er nevnt før.Men jeg trykker alltid ctrl-f for å finne stikkord når jeg leser faglitteratur. Det må da bety et eller annet? 7908186[/snapback] "Leter" ofte etter ctrl-f jeg og Letter også ofte etter ctrl-z (som i "angre") Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 jeg leter etter stavekontroll på stiler... men jeg har en grund jeg skriver på pc på skolen :!: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Du vet du er nerd når de eneste vennene dine er de du har på MSN Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Opplevde følgende i dag (mot meg selv): Jeg hadde vært på en bensinstasjon og levert inn en DVD jeg hadde lånt. Da jeg skulle ut, ble synet til venstre mer eller mindre helt blokkert pga en stor snøhaug (skulle ut fra parkeringsplass så hadde vikeplikt til venstre og). Det kom biler konstant fra venstre, så til slutt sprutet det ut av meg " det var da til helvette for en spawnrate det var på de bilan". Glad jeg var alene i bilen, for jeg ble litt rød i fjeset ja. Mindre WoW på meg neste gang Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Haha.. Genialt, Bear^! :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Når du drømmer om forumet og posting og brukerne Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Når du drømmer om Tetris, jeg sletta det etter jeg oppnådde målet mitt Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Når du vet NØYAKTIG hva du skal gjøre om døgnrytmen er fucka. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Når du vet NØYAKTIG hva du skal gjøre om døgnrytmen er fucka. 7922670[/snapback] phew.... Endelig et bevis på at jeg ikke er nerd. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Når du vet NØYAKTIG hva du skal gjøre om døgnrytmen er fucka. 7922670[/snapback] Forslag? Døgnrytmen mn er fucka. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Når du vet NØYAKTIG hva du skal gjøre om døgnrytmen er fucka. 7922670[/snapback] Forslag? Døgnrytmen mn er fucka. 7927797[/snapback] 1. Døgn 1 (EN) gang. 2. Legg deg 23:00 neste kveld. 3. Gjenta 2. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Du vet du er NERD når du tenker koding.. Du vet du er NERD når du tenker pc deler som verdier i penngboka FEKS ( jeg har 2000 kr, ala 2 abit ettelleranna hovedkort ) Du vet du er NERD når mora di ber deg rydde, og du rydder på C:\ disken. Du vet du er NERD når mora di må JAGE deg ut for og være sosial.. hmm, alt jeg kom på i farta ^^, Lenke til kommentar
Asbjoern R Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Du vet du er NERD når mora di må JAGE deg ut for og være sosial.. 7927862[/snapback] Sosialiserer på msn jeg Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Du vet du er NERD når mora di må JAGE deg ut for og være sosial.. 7927862[/snapback] Når den eneste grunnen til at hul klarer å få deg ut på, er at du skal møte brukere fra forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå