Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Du må nødvendigvis bruke linjalen for å finne katetene, ellers blir det vanskelig å regne ut hypotenusen. ;)

7902280[/snapback]

Men du kan finne ut kateten ved hjelp av den ene kateten og hypotenusen. Men hvis du bare har den ene, må du nok bruke linjal, eller finne det ut ved hjelp av gradene du har og innfallsvinkelen på de forskjellige sidene.

 

Men det jeg mente med du vet du er nerd i den andre posten min, se hvem som har posten i quoten :).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må nødvendigvis bruke linjalen for å finne katetene, ellers blir det vanskelig å regne ut hypotenusen. ;)

7902280[/snapback]

Men du kan finne ut kateten ved hjelp av den ene kateten og hypotenusen. Men hvis du bare har den ene, må du nok bruke linjal, eller finne det ut ved hjelp av gradene du har og innfallsvinkelen på de forskjellige sidene.

 

Men det jeg mente med du vet du er nerd i den andre posten min, se hvem som har posten i quoten :).

7902386[/snapback]

 

Om du først måler den ene siden kan du jo bare måle den andre siden med det samme, du har løst oppgaven på feil måte uansett!

Lenke til kommentar

Opplevde følgende i dag (mot meg selv):

 

Jeg hadde vært på en bensinstasjon og levert inn en DVD jeg hadde lånt. Da jeg skulle ut, ble synet til venstre mer eller mindre helt blokkert pga en stor snøhaug (skulle ut fra parkeringsplass så hadde vikeplikt til venstre og). Det kom biler konstant fra venstre, så til slutt sprutet det ut av meg " det var da til helvette for en spawnrate det var på de bilan". Glad jeg var alene i bilen, for jeg ble litt rød i fjeset ja.

 

Mindre WoW på meg neste gang :p

Lenke til kommentar

Du vet du er NERD når du tenker koding..

Du vet du er NERD når du tenker pc deler som verdier i penngboka

FEKS ( jeg har 2000 kr, ala 2 abit ettelleranna hovedkort )

Du vet du er NERD når mora di ber deg rydde, og du rydder på C:\ disken.

Du vet du er NERD når mora di må JAGE deg ut for og være sosial..

 

hmm, alt jeg kom på i farta ^^,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...