Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde akkurat gått av bussen, da jeg fikk øye på et virkelig velkonfigurert objekt med skikkelige attributter og et meget brukervennlig grensesnitt Hun liknet ikke en som hadde gått i cluster, snarere en fra Bad Sector. Plutselig snudde hun seg og opprettet en forbindelsesorientert kobling mellom øynene våre. Jeg stod som linket til jorden - jeg var hennes slave. Jeg spurte om det var noe jeg kunne serve henne med, og hun svarte at hun gjerne ville være host for meg - bare OS/2 - slik at det ikke ble noen interrupts.

 

Min klokkefrekvens steg kraftig og jeg følte meg som en Mac-mann på en PC-konferanse. Kort etter satt jeg i kabinettet hennes og scannet environmentet mens hun kalibrerte seg til optimal ytelse. Jeg gikk bort til window'et og utenfor var luften tykk av bugs. I karmen stod det et bilde av henne og hennes mann. Så hun var altså for multi-prosessering??

 

Novel, plutselig kom hun inn i stuen og jeg slo over til chat-mode. Etter ca 6 minutter var hun klar til en oppkobling og jeg trakk kabelen ut. Hun så spørrende på den og spurte om den ikke var litt liten til å være en joystick. Jeg svarte at den var komprimert når den var i hvile modus og at den bare skulle varm-bootes litt opp. Deretter tok jeg på virusbeskyttelsen og førte interfacene våres sammen. Etter 7 timer kom jeg med en upload og disconnectede. Men hun ville ha mer så hun tok fram et nytt gummidyr og sa at hun var gal etter menn som ville kjøre i protected mode. Jeg svarte at slik var jeg bare installert i den nye oppgraderingen. Etter 7 nye timer måtte jeg sende en time-out på grunn av overflow i hennes gate. Jeg disablede min spooler-funksjon og gikk over i dvale-modus.

 

Jeg våknet plutselig av en kald-boot og kjente at jeg trengte en total rekompilering. Samtidig kjente jeg at jeg var kastet ut av hennes system og ikke kunne komme inn igjen uansett hvor mange pakker jeg sendte til porten hennes. Litt skuffet besluttet jeg meg for å surfe videre Jeg forsøkte siden å trace henne men det var umulig da hun åpenbart brukte dynamisk adressering.

Lenke til kommentar
Snora, til å lukke igjen "tursekken" med, forsvant så man tar det man haver for å reparere sekken! Er jeg nerd? :innocent:

 

post-70204-1161986068_thumb.jpg

 

Edit: Leifer her og der

7166112[/snapback]

Neida, det kalles å improvisere og evnen til å kunne finne løsninger på problemer er veldig nyttig også utenfor dataverdenen :). Selv om du brukte en nettverkskabel til å midlertidig fikse sekken.

Endret av chrml
Lenke til kommentar
Neida, det kalles å improvisere og evnen til å kunne finne løsninger på problemer er veldig nyttig også utenfor dataverdenen :). Selv om du brukte en nettverkskabel til å midlertidig fikse sekken.

7170770[/snapback]

Tja... I en måned eller no har jeg gått rundt med baklomma full av 2 klokkebatterier, 1 modularkontakt, 1 diode, 1 kondensator og 4 LED's. ;)

post-70204-1162059114_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Du har ingen venner, utenom de i Warcraft.

Du sitter på PCen 16-18 timer i døgned.

Du er 40 år, bor hjemme og får ukelønn.

Du spiser bare grandisosa, og drikker bare cola.

Eneste lyset du har på rommet er de 18 LEDsa i PCen din.

Du liker russisk folkemusikk.

Du liker animeporr.

Du har alle pokemomkorta.

Du har 6 i alle fag unntatt gym på skolen som du går på nytt for 18. gang, fordi det er gøy.

 

Stemmer alt dette med livet ditt kan du likesågodt hoppe utafor en bro..

Lenke til kommentar
Du har ingen venner, utenom de i Warcraft.

Du sitter på PCen 16-18 timer i døgned.

Du er 40 år, bor hjemme og får ukelønn.

Du spiser bare grandisosa, og drikker bare cola.

Eneste lyset du har på rommet er de 18 LEDsa i PCen din.

Du liker russisk folkemusikk.

Du liker animeporr.

Du har alle pokemomkorta.

Du har 6 i alle fag unntatt gym på skolen som du går på nytt for 18. gang, fordi det er gøy.

 

Stemmer alt dette med livet ditt kan du likesågodt hoppe utafor en bro..

7174661[/snapback]

 

 

øøh, hinter du til leekspin.com ?

 

Eàtsa Tsa Parelì Parelà Landì Parelì Landì Standù Larì Pidapilà Larù Padirù Pirà Anguricangù Caeachiridangù!

Aràtsa tsa Earibidabidì Laberìt Standìl Landèl Landò Abarì Pattà Parì Parì Paripiripiripiri Standèl Landò!

Eabarì Làstel Landè Ialò Eabarebereberebudu Iabù Parì Standèl Lastèl Landò Badàche Dàche Dàche Du Du Deheadò!

 

:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...