Sirslask Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 skjekk teh 1337 image tråd. skrev det der Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Du kaller vanlige samtaler for Live-Messenger.. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Du kaller vanlige samtaler for Live-Messenger.. 7013026[/snapback] Og du kaller Live-Messenger for vanlige samtaler Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Når du heller vil på hw-lan enn til Kreta. 7011281[/snapback] Var ikke det NorthGarden a? 7012032[/snapback] Jo. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg tror ikke jeg er nerd nok, Kreta slår HW-Lan. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Du vet du er nerd når du irriterer deg over all spammen som kommer i den analoge postkassa, og prøver å installere spamfilter i den... EDIT: Og når du klager på for dårlig PSU når noen forteller deg at du har dårlig kondis. Endret 6. oktober 2006 av I.A.G. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Når du sitter å venter i 30min på at klokka skal bli 1337 får å så skirve innlegg i 1337 tråden 7012958[/snapback] Skjedd med meg. Så har forumklokka gått 2 min fortere. Lenke til kommentar
moy666 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Du skriver inne passord for å bruker mikrobølgeovnen Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) ..Når du skal kjøpe film sjekker du imdb på mobilen for å sjekke om den har fått bra rating 7011151[/snapback] Kjøper nerder filmer? 7011609[/snapback] Trodde thepiratebay og isohunt var mer vanlig her EDIT: Trykker alt for fort for fingrene mine Endret 8. oktober 2006 av micke090 Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 du har plassert PC`en så nærme senga slik at du slipper å reise deg for å slå den på om morningen 6145556[/snapback] V har alt vært igjennom dette, PC'n skal da ikke skrus av. Har oppetid på over 70 dager her 6146045[/snapback] haha... på den tida har jeg byttet skjermkort 1 gang, prøvd 3 forskjellige cpu-kjølere, flasha skjermkortet og bytta os. 4 ganger XD Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) du begynte seriøst å grine når du ikke fikk være med på hw-lan og grein enda mer når du så screenshots derifra... du har autostart på clockgen og cpu z når du starter pcen (oops) EDIT: du vet du er nerd når du har to inlegg etter hveranddre i denne tråden ENDA EN EDIT: du sier screenshot i stedet for bilde XD så det ikke før nå Endret 8. oktober 2006 av Hagr Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Men du er ikke nerd fordi du vet ikke hva en knapp er EDIT: så slem jeg er Endret 8. oktober 2006 av Little slask Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 beklager mr. perfekt jeg leste faktisk halve traden og skrev den første og leste 20-25 sider til og skrev den andre Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Du vet du er nerd når du begynner å skrive 3k istedenfor 3 000 på økonimioppgaver... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) haha, husker fra 10. klasse. En venn i klassen min som skrev "najs" på engelskstilen. Heftig nerd da ass EDIT: tror det forresten var eksamen, eller tentamen. pent gjort uansett! Endret 10. oktober 2006 av Lil-H Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Sant, I.A.G.. Når... . Du bruker smileys fra forumet på msn ( :!: osv...) . Du trenger ikke lyspære på rommet. Bare en lan-pc (sjekk linken i signaturen min) . Du har venner her på forumet . Du får venner til å registrere seg og poste i forumet. . Du bevisst møter og snakker med folk IRL som du vet er fra forumet . Du blir bedt om å skrive inn URL til hjemmesiden din når du skal registrere deg på en side, og linker til profilen din på forumet. . Når du skriver med håndskrift, tar pause og ser en svart stolpe blinke ved det siste ordet| . Dama di ber deg invitere henne på en dans, og du inviterer henne bort på arkaden for å spille DDR. . Fingermuskelene er blandt de mest trente muskelene dine. . Du ser på badges fra lan o.l. som et minne. (sjekk pc'n mn i signaturen) Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Hørt fra norsktimen: Lærer: Spørsmål 11. Hvordan var det å begynne på Elektro? Jeg: Uber! *latter fra de andre i klassen* Lærer: Uber? Hva er det for noe? Kom ikke på noe annet enn "uber" da jeg skulle svare. Følte meg litt nerd akkurat da. Edit: Der startet jeg opp litt resursskrevende programmer for å få litt mer varme i huset. Endret 13. oktober 2006 av ;P Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Edit: Der startet jeg opp litt resursskrevende programmer for å få litt mer varme i huset. 7059741[/snapback] starter rthdribl når jeg ikke orker å hente ved Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå