iChristian Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Når du møter en prest (typisk "kirkeprest") og spør han hvilken level han er i. 6901854[/snapback] Du vet hva han svarer, 1. level;) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): De som er over 5. Level: Gud 4. Level: Jesus 3. Level: Engler 2. Level: Biskopen 1. Level: Presten Endret 20. september 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Har biskopen tier2? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Du vet at du er nerd når du skriver a som 4, i som 1 osv.... Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Når du møter en prest (typisk "kirkeprest") og spør han hvilken level han er i. 6901854[/snapback] Du vet hva han svarer, 1. level;) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): De som er over 5. Level: Gud 4. Level: Jesus 3. Level: Engler 2. Level: Biskopen 1. Level: Presten 6903354[/snapback] Hva med de i lvl60 da? WoW... for de som ikke skjønte det Når du føler deg tom i hodet og sitter og trykker F5 når du får meldingen: "Diskusjon.no er nede for vedlikehold!" Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Du vet du er nerd når du bruker en TP-kabel som belte til en slåbrok. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 du har voltmodda og overklokket xboxen etter å ha tapt på xbox live og mumler noe om "hel....... drittmaskin og lagging" du har installert pleiglass i hi-fi høyttalerene, tven, døra til dass, vinduet ( ), hylla og sofaen Lenke til kommentar
Mr_Kragtorp Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 hehe! stemmer det! litt skeptisk på 12 men! hehe Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Du faller i trappa og slår armen din så du springer for å hente kjølepasta istede for ispose. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Du vet du er nerd.... ...når du søker etter mat i Prisguiden. ...har dårlig hukommelse og skylder på hardisken. ...når du ikke rekker å gjøre ferdig norskstilen og mumler noe om at du snart må bytte til en raskere prosessor. ...når du går på sykehuset og spør om du kan donere bort litt kjøleveske eller skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
strykejern Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Når du tror det er 1024meter i en kilometer Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Når man blir desperat på hybelen fordi NextGenTel ikke har klart å levere internetten enda. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Istedet for å dra på ferie spiller du igjennom Far Cry en gang til. <--- fact Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Sitter her på bussen og surfer. Blir 5 minutter ved et stopp, så jeg rekker å koble meg til et trådløst nettverk, stikke innom forumet og si hei! Nerd, eller? Endret 1. oktober 2006 av ;P Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Sitter her på bussen og surfer. Blir 5 minutter ved et stopp, så jeg rekker å koble meg til et trådløst nettverk, stikke innom forumet og si hei! Nerd, eller? 6979141[/snapback] den tok bollen. Lenke til kommentar
BlackGoblin Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Winged Monkey, bra arbeid 24. Du sitter på eksamen og skriver feil med den analoge pennen, og trykker automatisk der hvor CTRL+Z ville vært hvis du hadde hatt et tastatur. (Wraith) 25. Du kaller en penn for en "analog penn". (lathorv - wink.gif) Jeg lo i sikkert 5 min, ler enda:P Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Når du tror det er 1024meter i en kilometer 6978968[/snapback] må si jeg likte den der Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 En uke da jeg satt ca. 6 timer i PS hver dag, så ble det en vane med ctrl-z. Ganske kjipt når du så at ingenting skjedde Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Du vet du er nerd... ...når du tenner på en rev for å surfe på nettet (ikke tenner i sexsammenheng, men med lighter). ...når noen spør om du vil være med på en opera, og du spør om det er versjon 9. ...når du skal spør læreren om noe så ber du han/hun logge seg på MSN. Endret 2. oktober 2006 av Arekey Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 ...når du tenner på en rev for å surfe på nettet (ikke tenner i sexsammenheng, men med lighter). 6984135[/snapback] Når du går i operahuset for å surfe på nettet. Når du drar på lan. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 ... Når du har over 20.000 innlegg her inne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå