Gå til innhold

Du vet du er nerd når..

Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Du kjøper et 24-kjøleskap  :!: (PC.skjerm med innebygget kjøleskap)

6657858[/snapback]

Du har vel ikke tilfeldigvis en link? :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg kan klassifisere meg som Nerd med stor N og Bold ja. Har lest en del av postene her og jeg passer inn på nesten 70% av tilfellene :p

Har foresten en lillefinger som ikke fungerer lengere (venstres hånd), fordi jeg skriver nærmest med "stiv frognefinger" når jeg skriver på tastaturet. En liten ulempe siden jeg er i serverings yrket og ikke kan ta 2 tallerkener på venstre arm siden lillefingeren er totalt herpa...

Litt vel off topic så får vel prøve å rette på det:

Du vet du er nerd når du nesten kjører noen ned fordi du kom over byens store digitale klokke som tilfeldigvis viste "13:37" og du måtte absolutt stirre på den og le.

Når du kommer ut av datarommet, blir blendet av solen og skriker "Fan ta HDR".

Når du er på en butikk og kjøper vilt bare for å få gleden av å betale 1337 ,- og attpåtil få kviteringen, som du rammer inn og henger opp på datarommet.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Du veit du er nerd når du er ute på fest med disse klærne. http://www.purepwnage.com/images/hoodie3-ipn50.jpg og denne http://www.purepwnage.com/images/pplogo50.jpg.

Tro meg, jeg har fått mange spesielle blikk :p

Btw, jeg har fått signert bandanna av the pwnerer :cool:

6667628[/snapback]

OMG! Får jeg ta på deg?

Har hatt lyst på slike klær helt siden jeg så serien!

*låne mammas Visa*

Lenke til kommentar

Hihi. likte avsenderadressen. Det står

A Noob

7 jackes Ave

toronto xxx

canada

De er enormt kule. og genseren er dritdigg å gå med. Merke trur jeg er Gildan. Uten at jeg veit noe mer om det.

Man må ha slikeklær hvis man er ekte nerd.du finner også fort ut hvilke andre som også ser på serien :)

De koster ikke så veldig mye da. inkludert alt av avgifter osv så blir det ca 500 for genseren eller noe. nå har jeg enda ikke fått noen regning fra tollvesenet. Og jeg fikk klærne før ferien.

Du kan sikkert få lov å ta på meg. kanskje jeg kan ballrubbe genseren din også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...