kenneth11 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 når du sier lol istedet for å le... eller skriver , , osv i stiler på skolen. jeg har skrevet wOOt, Steina har skrevet teh USA i steden for The USA.... Lenke til kommentar
e321 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 når du har skrevet opptil flere innlegg i denne tråden Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 når du har skrevet opptil flere innlegg i denne tråden Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 når du har skrevet opptil flere innlegg i denne tråden HAHAHAHAHA :!: Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 når du har skrevet opptil flere innlegg i denne tråden Når du startet denne tråden.. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Når du savner F1 knappen under matte timen #EDIT skrive feil Endret 5. september 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Du skulle ønske du hadde stavekontroll under norsk/engelsk eksamen Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Du vet du er nerd når du prøver å IP banne moren din fra rommet ditt. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Du skulle ønske du hadde stavekontroll under norsk/engelsk eksamen Når man faktisk har stavekontroll på eksamen :!: Ja, jeg hadde det Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 når man er stavekontrollen til diverse kompiser :!: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 når man er stavekontrollen til diverse kompiser :!: Det er jeg, eller, bare for ei, men alikevel. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 når man er stavekontrollen til diverse kompiser :!: Det er jeg, eller, bare for ei, men alikevel. Du har èn venn altså. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Som spør meg om hjelp om hun lurer på hvordan et ord staves ja. Lenke til kommentar
royale Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) 5. Du foretrekker regnvær fremfor solskinn for da får du ikke så dårlig samvittighet for å sitte inne fremfor dataskjermen. haha! that's me! :!: Endret 6. september 2005 av ctv Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) denne skal jeg bare følge med på... det var vittig.. et forslag: du lurer på hvorfor ikke alle har msn på mobilen konstant... Endret 6. september 2005 av jalejale Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Du vet du er nerd når du fører samtaler sånn her Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Du vet du er nerd når du har en så rykende bra PC at du, når du ser ut av vinduet, klager over at naturen har dårlig oppløsning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 du vet du er nerd når du dropper skolen bare fordi du skal spille et eller annet MMORPG spill. (vet om noen som har gjort det, og jeg er godt på vei ) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 synes at forslagene bare blir dårligere og dårligere, spesielt hvisse personer, nei ikke winged monkey og SimDaDim , men en annen sine utkast. Høhø, du er nerd når du lukker boka så den ikke skal brenne inn bildet, høhø Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 hadde en altfor enkel matteprøve, og etter svaret skrev jeg "OMG! Dette er for lett!" Må kutte ned på BF2 ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå