Gå til innhold

Du vet du er nerd når..

Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går kveld hadde jeg en Darwinia-basert drøm. Pcen til pappa hadde fått virus, men jeg overlot ryddingen til han. Så spredde viruset seg til min pc, og jeg måtte renske bort alt viruset, ellers vil maskinen kræsje, alt på harddisken vil bli sletta og maskinen vil aldre boote opp igjen.

Så var jeg i Yard-banen i Darwinia. Banen var lik hvordan den er i spillet, bortsett fra at det var ikke de fiendene som var på denne banen, og jeg så i FPS-mode. Jeg sto alene og skøt lasere på røde Darwinians (fiender).

Så var jeg på den andre banen i Halo. Teksturene var allurat som i Darwinia. Jeg var ved en foss nær et stup og skøt på ett eller annet. Jeg husker ikke hva det var, men det var i hvert fall rødt.

Så var jeg ved en av basene i Zero Hour. Teksturene var de samme som i det orginale spillet. Jeg tror jeg skøt på ett eller annet rødt. Så våknet jeg i RL av at mobilen min ringte.

Jeg har skrevet drømmen min på Darwinia-forumet. Nicket mitt er "k3bab".

Lenke til kommentar

du vet du er nerd når..vel ":p" sa det ^^.

du vet du er nerd når TPB ringer deg om hjelp.

edit: så nå at det var oppe igjen, før du sa det orsus. når jeg skulle edite så jeg hva du skrev.

:w00t: TPB :w00t:

edit 2: er ikke nerd jeg. alt jeg poster i denne tråden har jeg funnet på- :D:yes:

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
Det er tilfelle for meg i helga, husker ingenting :dontgetit:

6205978[/snapback]

Jeg skulle ønske jeg ikke huska, hadde jeg ikke tenkt på alt jeg kunne ha gjort annerledes.

Nei da er du ikke en nerd men en lame 14 åring med CS...

6216968[/snapback]

Jepp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...