Gå til innhold

Du vet du er nerd når..

Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I alle land har vi nå hatt PISA-undersøkelsen på skolen. Blandt spørsmålene står det: "Hvor mange datamaskiner har du hjemme?" Jeg svarte "3 eller flere."

. PCen min

. Laptopen min

. Pappas PC

. Pappas server (ute av drift)

. En Compaq Presario 5726 (ute av drift)

Edit:

Nei, det er ikke min profil!

Endret av :P
Lenke til kommentar
Morsom liste..

Mitt innspill, kanskje ikke fult så morsomt, men..

Du vet at du er en nerd når du har montert en kaffetrakter inne i marskinen og får nytraktet kaffe ved å sette inn koppen i kabinetet.

6168704[/snapback]

Du lager ny profil bare får å si det :p

Endret av Håkki
Lenke til kommentar
Morsom liste..

Mitt innspill, kanskje ikke fult så morsomt, men..

Du vet at du er en nerd når du har montert en kaffetrakter inne i marskinen og får nytraktet kaffe ved å sette inn koppen i kabinetet.

6168704[/snapback]

Du lager ny profil bare får å si det :p

6168933[/snapback]

Hehe, okey da..

Nytt innspill.

"Du lager ny profil for å komme med et innspill."

Lenke til kommentar
du har plassert PC`en så nærme senga slik at du slipper å reise deg for å slå den på om morningen :wee:

6145556[/snapback]

Hvorfor skal jeg det? Jeg har stilt inn BIOSen sånn at jeg kan trykke CTRL+F1 for å slå på. På den måten slipper jeg å bøye meg ned for å slå på maskinen.

6146144[/snapback]

Eg strekker ut ein halv arm og trykker på power knappen eg :wee: Ligger god og morra trøtt og nyter behagelig summing!

6146291[/snapback]

Det beste er jo å stikke tåen inn i power knappen. Da slipper man å bøye seg ned :p

6146863[/snapback]

Så slitsomt! Man har tastaturet som man kan slå på maskinen med, så skal man flytte tærne bort til power-knappen og trykke.

Jeg bruker nesten ikke power-knappen. Bare når maskinen kræsjer ( :p ) eller når jeg har mekka på hardware.

6147736[/snapback]

Dere er alle tapere, maskinen min skruer seg på automatisk kl.6. Alt klart når jeg står opp. :tease:

Lenke til kommentar
Å fytti katta.

850 errormailer. Det er ille mye.

Ta det som et kompliment - nerd! :wee:

6170426[/snapback]

Jeg leste de ikke faktisk, er ikke mitt annsvar. Gikk rett i søppla.

Og viste det ville skje for vi skulle flytte en server, noe som hw gutta kansje vet er MYE jobb.

Lenke til kommentar

du vet du er nerd når du tar med en stasjonær pc på skolen etter å ha fått beskjed fra læreren at dere skal ha det morsomt og sosialt den dagen.

(har ikke skjedd)

du vet du er nerd når du prøver å overklokke kassaparatet på rema 1000 fordi den bruker lang tid på å registrere cola'en du kjøper.

(har heller ikke skjedd)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...