Gå til innhold

Du vet du er nerd når..

Winged Monkey

Anbefalte innlegg

du har plassert PC`en så nærme senga slik at du slipper å reise deg for å slå den på om morningen :wee:

6145556[/snapback]

V har alt vært igjennom dette, PC'n skal da ikke skrus av. Har oppetid på over 70 dager her :D

6146045[/snapback]

Men uansett, på eller av, så skal musen og tastaturet alltid vere innen rekkevidde uten at ein må bruke noen form for krefter for å raskt kunne liogge seg inn på hw.no og nerde litt :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du har plassert PC`en så nærme senga slik at du slipper å reise deg for å slå den på om morningen :wee:

6145556[/snapback]

Hvorfor skal jeg det? Jeg har stilt inn BIOSen sånn at jeg kan trykke CTRL+F1 for å slå på. På den måten slipper jeg å bøye meg ned for å slå på maskinen.

Lenke til kommentar

6145556[/snapback]

Hvorfor skal jeg det? Jeg har stilt inn BIOSen sånn at jeg kan trykke CTRL+F1 for å slå på. På den måten slipper jeg å bøye meg ned for å slå på maskinen.

6146144[/snapback]

Eg strekker ut ein halv arm og trykker på power knappen eg :wee: Ligger god og morra trøtt og nyter behagelig summing!

Lenke til kommentar
Pøh! Busslyden gjør meg søvnig. Den er ikke jevn. :p

6146294[/snapback]

Dersom eg vil våkne, så setter eg vifteregulatoren min på max, slik at det blir eit hellvettes leven! Deilig!

6146304[/snapback]

Hvis jeg vil døgne så har jeg datamaskinen min på. :p

Den har 2 blåe lys som kan lyse opp hele rommet. Og en jævlig during, selv om det er Centrino-prosessor i den. ;)

Endret av Skogli
Lenke til kommentar

6145556[/snapback]

6146144[/snapback]

Eg strekker ut ein halv arm og trykker på power knappen eg :wee: Ligger god og morra trøtt og nyter behagelig summing!

6146291[/snapback]

Det beste er jo å stikke tåen inn i power knappen. Da slipper man å bøye seg ned :p

Lenke til kommentar

6145556[/snapback]

6146144[/snapback]

6146291[/snapback]

Det beste er jo å stikke tåen inn i power knappen. Da slipper man å bøye seg ned :p

6146863[/snapback]

Men maskina mi står på samme høgde som senga,så minimal bevegelse!

Lenke til kommentar

6145556[/snapback]

6146144[/snapback]

6146291[/snapback]

6146863[/snapback]

Så slitsomt! Man har tastaturet som man kan slå på maskinen med, så skal man flytte tærne bort til power-knappen og trykke.

Jeg bruker nesten ikke power-knappen. Bare når maskinen kræsjer ( :p ) eller når jeg har mekka på hardware.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...