Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vet du er nerd når du skriver som teh_pwnerer.

 

Får jeg noe dumt i mailboksen som spam eller noe som man kan svare på, svarer jeg på "uberpro-spåk".

 

For noen dager siden fikk jeg litt spam fra Logitech + en mailadresse man kan svare på. Jeg sende et svar med hva jeg har på hjertet.

 

wtf r u talkin' about? u sound liek a total n00b. i h8 n00bs n stuf liek spam, u know, sends 100ds of stupid emails with ads n stuf rite. u r 1 of all teh other n00bs i h8 who spam other people n stuf. im sure u n teh rest of teh rest of teh people in ur company r total n00bs in most games liek cs n q4 n stuf rite n just sit on their ass n spam.

 

u say teh wireless mouse is so good, but thats wrong. wireless mouses n stuf just suck cuz u hav 2 change batteries all teh time n cuz its wireless the signal from other wireless stuf fuck up teh signals so teh mouss is totally useless when u play games n stuf. i better like my mx510 cuz it is not wireless n i can just play n play n play rite cuz i dont need 2 think about batteries n shit. its real good.

 

what about teh apple stuf? apple tkink liek its so good with their products but they totally suck in liek teh ipod stuf. why does people buy n ipod when they cant even shift batteries? cuz they r n00bs liek teh rest of apple n stuf.

 

-------------------

 

Frisk opp tilværelsen med Logitech!

 

Livet er herlig! Nok et år har gått og våren står for døren. Og da dukker det årlige behovet for å rydde og bli nye opp. En ting du bør vurdere, ettersom det virkelig kan gjøre livet foran skjermen så mye bedre, er å oppgradere musen din. Ta en titt på artikkelen "Liten endring. Stor forskjell. Gå opp til 2,4 GHz digital trådløs og laser!", så forstår du hvorfor. Det er en både enkel og kostnadseffektiv måte å oppgradere denne lille dataenheten på, og så stor forskjell det kan gjøre!

 

Vi er også i gang med en oppfriskning. Tro det eller ei, men Logitech aksess feirer snart 4 år, og vi er veldig spent på framtiden. Det som startet som et rent amerikansk nyhetsbrev finnes nå over hele verden med egne utgaver i over et dusin land. Etter hvert som Logitech aksess vokser er målet vårt å være oppfriskende og holde oss oppdatere. Og da trenger vi din hjelp. Det er ditt nyhetsbrev. Hva vil du lese om? Hva har vært mest nyttig? Og hva er det som er mest interessant ved Logitech og som du vil vite mer om? Gi oss beskjed. Vi hører gjerne fra deg. Og vi håper at du tar kontakt. Send tankene dine med e-post til [email protected].

 

I mellomtiden håper vi at våren frisker opp tilværelsen din på alle måter!

 

Kos deg!

 

Caitlin Casci

Redaktør, Logitech aksess

 

P.S. Vi setter pris på dine synspunkter!

Send meg en e-post på [email protected] med spørsmål, forslag eller idéer til fremtidige utgaver av Logitech® aksess.

Bruk www.logitech.com/support for produktstøtte og andre tekniske henvendelser.

Vil du ikke lenger være abonnent, klikk her.

 

Har ennå ikke fått svar.

Lenke til kommentar
du vet du er nørd når du blir glad for at du kommer opp i matte til eksamen. som noen av klassekameratene mine ble.

6118120[/snapback]

Jeg ble kjempe glad for det :love:. Hadde ikke overlevd med engelsk.

 

Du vet du er nerd når du har en fisk i doskåla.

6118131[/snapback]

Hva har det med å være nerd å gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...