Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På et lan for 1 1/2 år siden tror jeg det var noen som sa ett eller annet om at jeg hadde mange ikoner på skrivebordet.

 

Du vet du er nerd når skrivebordet dittt, som er fult av ikoner, blir lagt merke til av andre på et lan, som begynner å snakke om det.

 

Skjermen min kjører i 1600x1200. Her har jeg koblet meg til på "Remote Desktop" fra en bærbar maskin med en skjerm på bare 1024x768. Ikonene dekker hele skjermen.

 

 

Lenke til kommentar
Vil heller si du er nerd når du ikke har skrivebordsikoner da

Ja, bruker bare hurtigtaster :p LSik som ctrl+shift+e har jeg for å starte webserveren min, det samme med d, da åpnes kode-editoren min.

6021753[/snapback]

 

Bruker en del snarveier jeg, men har så masse dritt på maskinen, som jeg samtidig har bruk for av en eller annen merkelig grunn, at jeg ikke har sjangs til å skrive inn alle plasseringene. Derfor er jeg i sterk behov for widgets :p

Lenke til kommentar
Du er nerd den dagen du sier Linus Torvalds er pen <3

Eventuellt homo :roll:

6025908[/snapback]

 

Den der irriterer meg.

 

Jenter kan si ei anna jente er pen, det er helt greit. MEN om en gutt sier en annen gutt er pen, så er han plutselig homo ?

 

Hadde det vært sånn, hadde jo nesten alle jenter vært lesbe ?

Lenke til kommentar

Du vet du er nerd når du bevisst går hjem fra en heldagsprøve kl 13:37. Jeg ble ferdig noen minutter før 13:37, så jeg tok meg god tid, og da jeg kom ut av skolen var klokka 13:37.

 

Jeg så på klokka for litt siden, da den var 23:03. Da tekte jeg automatisk på porten 2303 som Halo kjører på.

 

Edit: Skrivefrank.... Neida :p ... Skriveleif

Endret av :P
Lenke til kommentar
Edit: Skrivefrank.... Neida :p ... Skriveleif

6031634[/snapback]

 

Ja, Leif trenger og ferie i blant, så Frank er vel ferieavløyser :p

 

Du vet foresten du er nerd når du humrer for deg selv i bilen når du leser skilte "Presteid". Kjørte hjem i går fra Bodø, skulle til Skutvik, og kom igjen over dette skiltet. Måtte jo da være litt trøtt og, så satt å småfniste i baksete mens muttern og fattern i fremsetene lurte på hva som var så morsomt. Det er tungt å være "alene nerd" i huset :p

Lenke til kommentar
Du vet foresten du er nerd når du humrer for deg selv i bilen når du leser skilte "Presteid". Kjørte hjem i går fra Bodø, skulle til Skutvik, og kom igjen over dette skiltet. Måtte jo da være litt trøtt og, så satt å småfniste i baksete mens muttern og fattern i fremsetene lurte på hva som var så morsomt. Det er tungt å være "alene nerd" i huset :p

6031765[/snapback]

 

sikkert noe av det samme jeg har på vei til hytta.. på veien dit kjører vi forbi et veiskilt til Gui.... må humre litt da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...