xD^^ Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Du og de skjermene dine Tror jeg har sett at du har sagt at du har to skjermer i 3 forskjellige tråder nå Men hørtes digg ut! 5998176[/snapback] Må jo informere verden om det, sant? Har lagd sånn reklamekanpanje nå, kommer sikkert noe i posten til dere snart. Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 du er (geek/har spilt for mye cs) når du våkner om morran og ser det er tåke utenfor og tenker BAH!! glemte og skru på 16-biteren 5996828[/snapback] Morsom den, ja! :!: Hmm, du veit du er nerd når du snur deg vekk hver gang noen prøver å slå på lyset (Les: flashbang)! OT: Kristian, skifta navn til ....Cold Spot? :| Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 du vet du er nørd når du går bortover gaten og tenker på hva oppløsningen og draw-distansen på øyene dine er. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg kom i skade for å tenke denne tankeganen da jeg her om dagen var ute å gikk tur i guds frie natur: "Oblivion ser jo mye bedre ut" Merk at jeg hadde ikke så forferdelig mange timers søvn bak øret da, derav tur i skog og mark Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Du og de skjermene dine Tror jeg har sett at du har sagt at du har to skjermer i 3 forskjellige tråder nå Men hørtes digg ut! 5998176[/snapback] Må jo informere verden om det, sant? Har lagd sånn reklamekanpanje nå, kommer sikkert noe i posten til dere snart. 6000312[/snapback] Gleder meg Lenke til kommentar
MagE Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hehe, lo litt her. Du vet du er geek når man lurer på om hvor CPU'en er i dama. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hehe, lo litt her. Du vet du er geek når man lurer på om hvor CPU'en er i dama. 6002144[/snapback] Eller lurer på hvor mye RAM hun har når hun dreger frem ting som skjedde for ørtogføri år siden som du har for lengst glemt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg har per idag to 19" LCD skjermer... skal kjøpe en til når feriepengene kommer løpende inn på kontoen... det blir deilig det.... har også Matrox Parhelia. edit: har du flere (flat)skjermer sier vel kanskje det noe om hvor nerdete du er... 6000292[/snapback] Da ser det ikke lyst ut for meg.. Mine skjermer: Nerd? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hva heter det stativet ditt? *Vilha, har en 24", en 21" og en 19" Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Du og de skjermene dine Tror jeg har sett at du har sagt at du har to skjermer i 3 forskjellige tråder nå Men hørtes digg ut! 5998176[/snapback] Må jo informere verden om det, sant? Har lagd sånn reklamekanpanje nå, kommer sikkert noe i posten til dere snart. 6000312[/snapback] Gleder meg 6002082[/snapback] De fleste skjermkort støtter bare 2 skjermer. Du bør få deg et nytt skjermkort, muligens bytte til PCI-express hovedkort, så du får gor ytelse på alle skjermene. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 De fleste skjermkort støtter bare 2 skjermer. Du bør få deg et nytt skjermkort, muligens bytte til PCI-express hovedkort, så du får gor ytelse på alle skjermene. 6009694[/snapback] de eneste skjermkortene jeg vet om som har mulighet for mer enn 2 skjermer er Matrox Parhelia (3 skjermer) eller Matrox QiD (4 skjermer) Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) De fleste skjermkort støtter bare 2 skjermer. Du bør få deg et nytt skjermkort, muligens bytte til PCI-express hovedkort, så du får gor ytelse på alle skjermene. 6009694[/snapback] de eneste skjermkortene jeg vet om som har mulighet for mer enn 2 skjermer er Matrox Parhelia (3 skjermer) eller Matrox QiD (4 skjermer) 6009983[/snapback] Hvis skjermkortet ditt støtter anntallet skjermer du skal ha, men hvis du skal se film på den ene skjermen, satt på høy oppløsning, mens du surfer på den andre, også i høy oppløsning, må du regne med at bildet kan lagge litt, hvis det ikke er mitt 2 år gamle Sapphire Radeon 9600 Atlantis som har blitt dårlig. Du vet du er nerd når det er vanskelig å fryse på rommet ditt. Så varmt er det på rommet mitt når 1 PC og 2 skjermer står på. Endret 29. april 2006 av :P Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Du vet du er nerd når: første gangen du ser en logo begynner du å analysere den. hver eneste gang du ser den nye telenor logoen tenker du good-tutorials.com når man sitter på en bar og tenker "faen, nå har sikkert noen svart på den nye posten min" Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Du vet at du er nerd, når nicket ditt er "" Jævla kult nick foresten Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Du veit du er nerd,når du sitter i din nye HW.no skjorta,som prinsippmessig aldri skal taes av for vask,og trykker på F5 under mine innlegg i håp om at noen har svart i de foregående trådene. Det blei ein lang setning Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Du vet du er nerd når du har hatt flere pc'er enn kjærester. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Du vet du er nerd når du har hatt flere pc'er enn kjærester. 6014237[/snapback] Noen her som ærlig talt kan si de ikke har det? (og da mener jeg jo seriøse forhold...) Lenke til kommentar
johnj Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 To seriøse forhold, åtte PC-er. Pluss ytterligere fem i forskjellig jobbsammenheng som jeg kun har disponert. 8) Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Du vet at du er nerd, når nicket ditt er "" Jævla kult nick foresten 6013085[/snapback] LOL. En kamerat av meg hadde det nicket på msn. Så fikk han meldingen: "fett nick!". 1/2 - 1 år senere hadde han bytta nick og jeg registrerte meg med det på forumet. Du vet du er nerd når du har 110 ikoner på skrivebordet. Endret 30. april 2006 av :P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå