Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

CS kjedelig?! Det er ikke ordet du skal sette på det spillet. Her er det ordet:

 

 

Har ikke lyst å få gale cd nerder etter meg med høygafler, fakler og drapinntinkt, men jeg synes Counter Strike er det værste, mest urealistiske, dårligste, minst spillbarige, botte dumme, skudd med hatighet på 100000000000000000000 km i sekundet, et liv igjen? gogogo, dårligste online spill på nett som har blitt kåret som det beste, trener militeret, 500 magasiner, går med en possisjon som er 90 grader: spillet.

 

5970073[/snapback]

QFT!!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
CS kjedelig?! Det er ikke ordet du skal sette på det spillet. Her er det ordet:

 

 

Har ikke lyst å få gale cd nerder etter meg med høygafler, fakler og drapinntinkt, men jeg synes Counter Strike er det værste, mest urealistiske, dårligste, minst spillbarige, botte dumme, skudd med hatighet på 100000000000000000000 km i sekundet, et liv igjen? gogogo, dårligste online spill på nett som har blitt kåret som det beste, trener militeret, 500 magasiner, går med en possisjon som er 90 grader: spillet.

 

5970073[/snapback]

QFT!!

5976109[/snapback]

Det var litt bra sagt, men jeg er ikke enig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3

Du vet du er en leet seeder når man ikke lengre bruker Utforsker for å finne filer fordi du finner 99% av alle intresange filer under "Seeding" i Torrent programmet.... ;)

Lenke til kommentar
Akuratt nå føler jeg meg som en ekte go'nerd.

Godt tykt pledd rundt meg.

En 17" LCD og en 19" CRT-skjerm foran meg.

Masse kjeks og diverse, pluss Cola seff.

 

Skal sitte her i hele da. Ah! :love:

5996906[/snapback]

Du og de skjermene dine :p Tror jeg har sett at du har sagt at du har to skjermer i 3 forskjellige tråder nå :wee:

 

Men hørtes digg uT!

Lenke til kommentar
Akuratt nå føler jeg meg som en ekte go'nerd.

En 17" LCD og en 19" CRT-skjerm foran meg.

Masse kjeks og diverse, pluss Cola seff.

5996906[/snapback]

 

Jeg har per idag to 19" LCD skjermer... skal kjøpe en til når feriepengene kommer løpende inn på kontoen... det blir deilig det.... har også Matrox Parhelia.

 

edit: har du flere (flat)skjermer sier vel kanskje det noe om hvor nerdete du er...

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...