Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

BTW: bear^: fant en juksemetode i hold the button. (sigen)

 

hold inne museknappen - høyreklikk - gå fra PC'en. kom tilbake 7 dager senere.hehehe

5947114[/snapback]

Gammel. :p Evt kan man gjøre som meg og sette en server til å gjøre det sammen. Stod på i 2 mnder og 3 dager. :w00t:

 

:p

5948605[/snapback]

 

Vant du noe eller?

 

 

Du vet du er nerd når du lurer på noe og skiver g <det du lurer på>.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vet du er nerd når:

 

1. Du reagerer like rakt i den virkelige verden som i CS og Q3. (Articfare kommenterte det, så jeg la inn dette)

2. Andre kommenterer når du skriver raskt på tastaturet.

3. Du spiller som en pro, også når det ikke skjer foran DIN data. (jeg var på en bowlinghall og spilte 24-timers-Le Mans (eller-hva-det-kalles) på kjøresimulator. Mens en annen bil kjørte foran meg, ropte jeg: "Fløtt deg j*vla noob! F*CK YOU!" Noe i likhet med han der. Jeg og kameraten min lo en del av det på hjemveien. Neste gang må jeg nok ta med kamera.)

4. Du unngår og velge Easy når du spiller. Hvis andre spør hvorfor, svarer du med: "Jeg vil ikke spille som en n00b!"

5. Du har arvet en del av han der. (se #3)

6. Det første du gjør når du besøker venner og slektninger og sånt, er å slå på laptopen for å sjekke om det er trådløse nettverk i nærheten, og se etter beste "dekningsplass".

7. Du hiver i nød og neppe inn en harddisk for å få mer plass til alle warez-greiene dine.

8. "Stuffet" du bestiller (fra en kamerat som akkurat har vært på lan) blir levert på harddisk.

9. Du sier "den virkelige verden" når du mener borte fra dataen og CS.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3
BTW: bear^: fant en juksemetode i hold the button. (sigen)

 

hold inne museknappen - høyreklikk - gå fra PC'en. kom tilbake 7 dager senere.hehehe

5947114[/snapback]

Gammel. :p Evt kan man gjøre som meg og sette en server til å gjøre det sammen. Stod på i 2 mnder og 3 dager. :w00t:

 

:p

5948605[/snapback]

 

Vant du noe eller?

 

 

Du vet du er nerd når du lurer på noe og skiver g <det du lurer på>.

5953927[/snapback]

Nope. Kun bevist min stahet. :p

Lenke til kommentar
Enda værre er det hvis du laner i timen. Noen på allmennfag fikk PC-er og de fleste guttene laner CS hele tiden. :sick: (CS er kjedelig)

5967820[/snapback]

 

CS kjedelig?! Det er ikke ordet du skal sette på det spillet. Her er det ordet:

 

 

Har ikke lyst å få gale cd nerder etter meg med høygafler, fakler og drapinntinkt, men jeg synes Counter Strike er det værste, mest urealistiske, dårligste, minst spillbarige, botte dumme, skudd med hatighet på 100000000000000000000 km i sekundet, et liv igjen? gogogo, dårligste online spill på nett som har blitt kåret som det beste, trener militeret, 500 magasiner, går med en possisjon som er 90 grader: spillet.

 

 

Ja, det var det jeg sa da for litt siden :p.

Endret av Articfare
Lenke til kommentar
Du vet du er nerd når du brukker windowstasten+r (og vet hva du skal skrive) uansett hva program du skal til å kjøre...

4921096[/snapback]

 

Jeg bruker det som snarvei. Det hender ofte at jeg starter et program ved å trykke windows+R og skriver notepad, sndrec32, sndvol32, cmd, og mspaint.

 

Du er nerd når:

 

1. du inviterer en kamerat hjem til deg for å se Istid 2 (som ennå ikke er på DVD i Norge).

2. ord som cpu, hk, psu, ram og ghz er dagligdagse ord.

3. du får en gor dølelse når du deler ut warez.

4. du hører ordet "pirat" og tenker på warez.

5. mobilen og mp3-spilleren sørger for 1/4 av vekta til buksa di.

6. du fryser sjeldent hjemme. 2 skjermer og 1 pc er mok til å holde rommet varmt

7. du roter stadig i system32-mappa og maskina går like fint neste gang du booter opp.

 

Det verste er at alle punktene over faktisk stemmer.

 

Kjennes om som en del ord ligger "lagret" i hendene, som noen passord, brukernavnet, "quit, rofl, lol, omfg. Men så bommer jeg ofte når jeg skal logge meg inn i skolesystemet (Fronter).

 

LOL, 128 innlegg før jeg posta denne.

Lenke til kommentar

Du vet du er nerd når du ser "The Matrix" og klager høylytt over den elendige programmeringen som er gjort med systemet.

 

Når oppstarten på windows tar så lang tid at eneste muligheten er å kjøre det i koder, og du skjønner de kodene like godt som ikoner på et skrivebord.

Lenke til kommentar
Du vet du er nerd når du ser "The Matrix" og klager høylytt over den elendige programmeringen som er gjort med systemet.

 

Når oppstarten på windows tar så lang tid at eneste muligheten er å kjøre det i koder, og du skjønner de kodene like godt som ikoner på et skrivebord.

5973843[/snapback]

 

Hva er det matrix har programmert så dårlig egentlig?

Mener du da trinity bruker nmap og en real ssh expliot?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...