Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
                                                                                                                   

5930477[/snapback]

Lite å skrive om? :p

 

Ååja, hhaa!;p

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Kjørte i dag foresten mot Bodø fra Fauske. Fikk øye på et skilt  der det sto "Nes" og tenkte med en gang på denne tråden og systemet Nintendo entertaiment system :p

5916493[/snapback]

 

Fine nerde tendenser der ja! :p

5916515[/snapback]

 

 

i nærheten av Larvik er det et sted som heter GUI. ler litt hver gang jeg kjører forbi det skiltet......

Lenke til kommentar

Du vet du er noob når du står i fare for å få advarsel av en moderator, fordi du prøver å vise at du er nerd, ved å "hacke" forumet ved å skrive inn 14 mellomrom i inlegget.

 

-------------

 

Når du ser en tittel med under tre ord i, og ser etter "Report"-knappen for å rapportere brudd på tre-ords-regelen. *trøtt*

Lenke til kommentar
Du vet du er noob når du står i fare for å få advarsel av en moderator, fordi du prøver å vise at du er nerd, ved å "hacke" forumet ved å skrive inn 14 mellomrom i inlegget.

 

-------------

 

Når du ser en tittel med under tre ord i, og ser etter "Report"-knappen for å rapportere brudd på tre-ords-regelen. *trøtt*

5936033[/snapback]

Du vet du blir eid når du ikke prøver å merke teksten det er snakk om :D

 

EDIT: leste litt lenger opp i tråden nå, skjønte litt mer da :blush:

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
Du veit du er nerd når du leser en artikkel i en nettavis med to ord i tittelen, og leter etter rapport-knappen for å varsel moderator om brudd på treords regelen...

5868740[/snapback]

 

Jeg sitter i et annet forum nå (Pure Pwnage) og jeg sitter omtrent å stirrer på en bruker som har 7 linjer i signaturen sin. Det er likevel ingen vits å sende en PM, fordi det er ingen 4linjers-signatur-regel på forumet. Jøss, animerte bilder i signatur og avatar! Sånn er det forumet!

Lenke til kommentar
Du veit du er nerd når du leser en artikkel i en nettavis med to ord i tittelen, og leter etter rapport-knappen for å varsel moderator om brudd på treords regelen...

5868740[/snapback]

 

Jeg sitter i et annet forum nå (Pure Pwnage) og jeg sitter omtrent å stirrer på en bruker som har 7 linjer i signaturen sin. Det er likevel ingen vits å sende en PM, fordi det er ingen 4linjers-signatur-regel på forumet. Jøss, animerte bilder i signatur og avatar! Sånn er det forumet!

5945520[/snapback]

 

Sånn er alle utenlandske forum :!:

 

Til og med moderatorpusen Vegard_ har et bilde av Yoshi i 500 x 128 i signaturen sin på forumet på www.yoshiart.com

Lenke til kommentar

Du vet du er (MMO)RPG nerd når du gjør følgende ting:

 

Du ser en flue komme inn vinduet. Du leter frem fluesmekken og tenker "lurer på hvilken stats dette våpenet har?" Så jakter du ned fluen og tenker "min combat er høyere enn din". Når du har fullført drapet på fluen tenker du "lurer på hvor mye combat XP jeg fikk fra det killet?".

 

Om du har gjort noe slikt er det kanskje på tide å gjøre 2 ting. Ringe menn i hvit frakk og så binde deg selv fast til et solid objekt slik at du ikke rømmer når mennene i frakk kommer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3
BTW: bear^: fant en juksemetode i hold the button. (sigen)

 

hold inne museknappen - høyreklikk - gå fra PC'en. kom tilbake 7 dager senere.hehehe

5947114[/snapback]

Gammel. :p Evt kan man gjøre som meg og sette en server til å gjøre det sammen. Stod på i 2 mnder og 3 dager. :w00t:

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...