Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Quota en litt dårlig vits fra en vitsebok. Datamaskinen bruker "datamus" og noen synes vel kanskje det var morsomt å bruke "Musevisa" som navn på nasjonalsangen til nerder.

 

Er samme med nasjonalsangen til makken, Deilig er jorden :)

5911673[/snapback]

Ahh, daså :!:

 

Holder fast på min mening:

Du vet du er nerd når du ikke bruker forkortelser som brb, g2g osv., ettersom da skriver du så raskt at det ikke spiller noen rolle :!:

 

...kun wannabe-nerds som bruker slike forkortelser, slik som en som går rundt og sier "lol" istedet for å le :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke savinga i bruk av fokortelser jeg, tar meg nesten like lang tid å skrive brb som be right back :)

 

Kjørte i dag foresten mot Bodø fra Fauske. Fikk øye på et skilt der det sto "Nes" og tenkte med en gang på denne tråden og systemet Nintendo entertaiment system :p

Lenke til kommentar

når mora di våkner midt på natta over at du springer rundt på kjøkkenet i søvne og kaster epler mens du roper "FIRE IN THE HOLE!!"

 

 

når du går ut for å kjøpe mat så ser du at det har kommet 2 skyskrapere rett ved siden av huset ditt

 

 

når du er ferdig med "bare en runde til" og finner ut at dama stakk av for 2 uker siden

Lenke til kommentar

Som det er sagt, man vet man er nerd når man bruker lol i muntlig tale. Jeg skal faen meg slutte nå! :!:

Ble kjent med en "nerd" i 9. klasse, han har påvirka meg veldig mye med sånt... Hvis han treffer meg med en snøball hører man "looool", og jeg har ikke klart å unngå å bli påvirka.. :(

 

På den annen side, man vet man er nerd når du spør tegnelæreren hvor brush tool er (selvopplevd taleglipp)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...