Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

3. Du synes verden er for realistisk.

5879283[/snapback]

 

 

Sett en u foran realistisk og du har meg...

 

 

 

"SosJojURor says: So... Have any of you tried the real life-game? It's like the world and life and everything, the gfx is smooth and nice, but I think it's way too unrealistic"

 

 

meg etter "noen" timer med World of Warcraft i jula

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du vet du er nerd når du sitter å digger "What is love", remiksa til gammel NES stil, og faktisk digger det sikkelig. Gjør det nå  :blush:

 

Er vel overtrøtt :p

5886647[/snapback]

 

Det spørs ossen du oppfører deg når du hører på den. Hvis du f.eks synger til "dada, baby don't hurt me, don't me, no more!! Dada, baby don't hurt......" eller om du er psycho: "Jaaaaaaaaaaaa, hahaa. Digger, digger, jævla kult (rister helt psycho på hodett) rocken roll, baby. Rocken roll! Hahahahahaha, psycho freak!!" da tror jeg du der overtrørr :p.

Lenke til kommentar
Du vet du er nerd når du sitter å digger "What is love", remiksa til gammel NES stil, og faktisk digger det sikkelig. Gjør det nå  :blush:

 

Er vel overtrøtt :p

5886647[/snapback]

 

Det spørs ossen du oppfører deg når du hører på den. Hvis du f.eks synger til "dada, baby don't hurt me, don't me, no more!! Dada, baby don't hurt......" eller om du er psycho: "Jaaaaaaaaaaaa, hahaa. Digger, digger, jævla kult (rister helt psycho på hodett) rocken roll, baby. Rocken roll! Hahahahahaha, psycho freak!!" da tror jeg du der overtrørr :p.

5886760[/snapback]

 

Det var type "ROCK AND ROLL!" på gulvet digging :p

 

Men jeg er frisk nå, til neste natt kommer. Sene netter er skumle tinger for en stakkars nerd :cool:

 

Edit: Overtrørr?? Den var ny

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Quota en litt dårlig vits fra en vitsebok. Datamaskinen bruker "datamus" og noen synes vel kanskje det var morsomt å bruke "Musevisa" som navn på nasjonalsangen til nerder.

 

Er samme med nasjonalsangen til makken, Deilig er jorden :)

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...