Datasmurf Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 3. Du synes verden er for realistisk. 5879283[/snapback] Sett en u foran realistisk og du har meg... "SosJojURor says: So... Have any of you tried the real life-game? It's like the world and life and everything, the gfx is smooth and nice, but I think it's way too unrealistic" meg etter "noen" timer med World of Warcraft i jula Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Sett en u foran realistisk og du har meg... "SosJojURor says: So... Have any of you tried the real life-game? It's like the world and life and everything, the gfx is smooth and nice, but I think it's way too unrealistic" 5881183[/snapback] QFT! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Du vet du er nerd når du synst det er forferdelig underholdene å se på menst en SAM fil skal crackest (SAM fil er filen der alle brukerpassordene i windows ligger) Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Åh! Det har jeg gjort Det var drit artig og se på at passordet til admin ble hacka Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Du vet du er nerd når du sitter å digger "What is love", remiksa til gammel NES stil, og faktisk digger det sikkelig. Gjør det nå Er vel overtrøtt Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 1. Du sier til en person at du skal vise han hjemmet ditt, og viser han HW-forumet. 3. Du sier til en person at du skal introdusere han for familien din, og introduserer han for medlemmene på HW-forumet. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Når du ber noen starte bilen for deg så sier du "Booter du bilen eller" Når du våkner om morgenen og skal skru av vekkerklokka, og vil sove litt lengre, leter du febrilsk etter Alt+F4, så prøver du å skrive shutdown -s i cmd for å sove litt til Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Du vet du er nerd når du sitter å digger "What is love", remiksa til gammel NES stil, og faktisk digger det sikkelig. Gjør det nå Er vel overtrøtt 5886647[/snapback] Det spørs ossen du oppfører deg når du hører på den. Hvis du f.eks synger til "dada, baby don't hurt me, don't me, no more!! Dada, baby don't hurt......" eller om du er psycho: "Jaaaaaaaaaaaa, hahaa. Digger, digger, jævla kult (rister helt psycho på hodett) rocken roll, baby. Rocken roll! Hahahahahaha, psycho freak!!" da tror jeg du der overtrørr . Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Du vet du er nerd når du sitter å digger "What is love", remiksa til gammel NES stil, og faktisk digger det sikkelig. Gjør det nå Er vel overtrøtt 5886647[/snapback] Det spørs ossen du oppfører deg når du hører på den. Hvis du f.eks synger til "dada, baby don't hurt me, don't me, no more!! Dada, baby don't hurt......" eller om du er psycho: "Jaaaaaaaaaaaa, hahaa. Digger, digger, jævla kult (rister helt psycho på hodett) rocken roll, baby. Rocken roll! Hahahahahaha, psycho freak!!" da tror jeg du der overtrørr . 5886760[/snapback] Det var type "ROCK AND ROLL!" på gulvet digging Men jeg er frisk nå, til neste natt kommer. Sene netter er skumle tinger for en stakkars nerd Edit: Overtrørr?? Den var ny Endret 8. april 2006 av Bear^ Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 ...når du tror ftw står for Fhat The Wuck, og LMAO for Ler Med Andre Ord. (OG DET VAR IKKE MEG!! NEEI) Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 ... når du skriver "no spam" på postkassen. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Når du åpner postkassen, tar ut reklamen og tenker: "Bare useriøs epost" eller "Mye spam i innboksen" Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Når du åpner postkassen, tar ut reklamen og tenker: "Bare useriøs epost" eller "Mye spam i innboksen" 5894245[/snapback] /me Busted Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Runker betydelig ferre ganger når du får et nytt spill Oblivion <3 Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Du er nerd når du flytter til Sandvika i Bærum pga postnummeret.. Endret 9. april 2006 av CastorFiber Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Du er nerd når du flytter til Sandvika i Bærum pga postnummeret.. 5894878[/snapback] 1337? /me want Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Svar på Little slask sigg: Du finner det utfor huset ditt Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Du vet du er nerd når du bytter ut norges "Ja vi elsker" som nasjonal sang og erstater den med "Musevisa". Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Du vet du er nerd når du bytter ut norges "Ja vi elsker" som nasjonal sang og erstater den med "Musevisa". 5909073[/snapback] Hva er så spesielt med musevisa? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Quota en litt dårlig vits fra en vitsebok. Datamaskinen bruker "datamus" og noen synes vel kanskje det var morsomt å bruke "Musevisa" som navn på nasjonalsangen til nerder. Er samme med nasjonalsangen til makken, Deilig er jorden Endret 12. april 2006 av Bear^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå