Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eeey, gammelpcen min som jeg hadde i sånn 5 år var P3 550MHz, 128mb sd, 16GB, 16mb gfx

 

ja, jeg spilte CS på den (24 fps ftw  :love: )

5865653[/snapback]

leet :woot:

 

Teller ikke, du hadde ikke linux :tease:

 

En kompis sa at de hadde kjøpt seg steam-dusj, første som slo meg var "HL2 i dusjen?"

5866367[/snapback]

Haha! :lol:

 

 

Du vet du er nerd når du har begravelse for en død venn/veninne i ingame World of Warcraft!

5866414[/snapback]

Seriøst azz, lizzom?
Lenke til kommentar

Da er du vel bare en ganske så hardcore hw.no bruker :p

 

Du vet du er nerd når du skal skru på bilen, og prøver å sammenligne motoren med en pc.

 

Jeg gjorde det en gang, for å prøve å skjønne noe av det. I en garasje fult av mekaniskere, presterte jeg å spørre om dette var cpuen, og peka på blokka :D

Lenke til kommentar
Du går på PC'en bare får å være på den, ikke får å gjøre noe "nyttig"

5871690[/snapback]

 

Hva er nyttig? :p

Sitter alltid på PC'en stort sett, trenger ikke gjøre noe, så lenge jeg bruker den.

 

Har gått på avvenning den siste tida.

Vasker huset i stedet.

 

Det er befriende å vaske vinduer når det er sol ute, varmt inne og musikken står på full vreng på anlegget...

Lenke til kommentar
Når TV2 henger seg et par sekunder og du begynner å veive med hendene i løse luften og prøver å finne CTRL+ALT+DEL (skjedde i dag)

5874000[/snapback]

 

Hehe, gjort det jeg å :p

 

Har også prestert å gjøre en fin liten brøler etter LANGT LAN:

 

Merk, hadde ikke sovet på 3 døgn da dette skjedde. Satt å så på TVNorge, skulle se en reprise på CSI. Så satte meg ned, titta litt, så kom reklamen. Da CSI skulle starte igjen, ble skjermen svart. Etterpå kom det så "teknisk feil" bilde, og jeg ropte ut "svarte fan ta det forbanna sinnsyke Windows som klikka i ett sett". De andre i stua skjønte ingen ting, men skjønte jeg hadde dreti på draget. Blir mobba for det den dag i dag :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...