Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Tja, du vet du er nerd når du prøver å bruke vekkerklokka til å remoteoppkoble deg til skolen om morgenen, for å slippe å stå opp. (Noe jeg faktisk har prøvd, vel og merke i halvsøvne).

 

Eller at du tenker at vekkerklokka har bytta IP når det har gått ett minutt eller skifta time. (Noe jeg også har opplevd, jeg prøvde også å sette ny IP på den, ved å trykke på div knapper (fortsatt i halvsøvne)).

 

Tja, kommer vel på noe mer etterhvert, utrolig sykt hvor mange av de punktene på frontsia jeg faktisk kjenner meg igjen i. ^^

 

Edit: Var også ett eller anna på skolen med at jeg så medelever som IP-adresser. Fortsatt noe trøtt. :p

Endret av Iguil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
-Når du(kompis) spør: Hvor bra grafikk har det bildet der? (på papir)

 

Så svarer du(jeg): Hmm... 1024x768 ellerno, husker ikke :p

5723380[/snapback]

Du vet du er nerd når det du tenker når du ser dette er:
du kan bli stilt for vår krigsrett :p

 

Jeg mener vi burde ha Playboy mansion som vårt hk :D

5726727[/snapback]

Hovedkort?

5726764[/snapback]

WTF? De 'vitsene' var bare sugbare. Skjønte ikke dritten av formuleringene dine.

Lenke til kommentar
Når det brenner og det første du tenker på å få ut av huset er pcen.

5733363[/snapback]

 

Det er definitivt det første jeg vil tenke på.

Gjør ikke alle det da? :ohmy:

5733488[/snapback]

 

Tror nok jeg ville brukt et sekund eller to på finne ut om jeg ville berget min 32" LCD eller PCen :hmm:

 

Nei forresten, jeg hadde latt begge stå å heller tatt med meg ting med affeksjonsverdi + safen min med alle kviteringene mine så jeg hadde fått igjen på forsikringa til nye "oppdaterte" ting :dribble:

Lenke til kommentar
Når det brenner og det første du tenker på å få ut av huset er pcen.

5733363[/snapback]

 

Det er definitivt det første jeg vil tenke på.

Gjør ikke alle det da? :ohmy:

5733488[/snapback]

Nei forresten, jeg hadde latt begge stå å heller tatt med meg ting med affeksjonsverdi + safen min med alle kviteringene mine så jeg hadde fått igjen på forsikringa til nye "oppdaterte" ting :dribble:

5733631[/snapback]

 

Kanskje du skal redde harddisken?

 

Du vet du er nerd når du alltid tar med deg den bærbare dataen når du skal på besøk et sted der det er internett, så du kan koble deg til den stasjonære hjemme via Remote Desktop.

 

Du bruker en nøkkellås som power-knapp på den stasjonære dataen, (så ikke mora di skal slå den av uten å dra ut kontakten bak på PSUen) låser tastaturet og musa inn i et skap og lar dataen stå på hver gang du drar hjemmefra, så du får lasta ned mens du er borte.

Endret av :P
Lenke til kommentar
Når det brenner og det første du tenker på å få ut av huset er pcen.

5733363[/snapback]

 

Det er definitivt det første jeg vil tenke på.

Gjør ikke alle det da? :ohmy:

5733488[/snapback]

Nei forresten, jeg hadde latt begge stå å heller tatt med meg ting med affeksjonsverdi + safen min med alle kviteringene mine så jeg hadde fått igjen på forsikringa til nye "oppdaterte" ting :dribble:

5733631[/snapback]

 

Kanskje du skal redde harddisken?

5733983[/snapback]

 

Har 7,2mbit så det er ikke noen nød i det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...