Iguil Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Tja, du vet du er nerd når du prøver å bruke vekkerklokka til å remoteoppkoble deg til skolen om morgenen, for å slippe å stå opp. (Noe jeg faktisk har prøvd, vel og merke i halvsøvne). Eller at du tenker at vekkerklokka har bytta IP når det har gått ett minutt eller skifta time. (Noe jeg også har opplevd, jeg prøvde også å sette ny IP på den, ved å trykke på div knapper (fortsatt i halvsøvne)). Tja, kommer vel på noe mer etterhvert, utrolig sykt hvor mange av de punktene på frontsia jeg faktisk kjenner meg igjen i. ^^ Edit: Var også ett eller anna på skolen med at jeg så medelever som IP-adresser. Fortsatt noe trøtt. Endret 8. mars 2006 av Iguil Lenke til kommentar
Rimi Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Vet man er nerd når man tenker på å trykke F for lommelykt (gjorde det da jeg skulle plugge inn headsetet i går^^) Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 ...når du sier kilobyte istedenfor kilogram Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Jeg tror jeg bomma... Også var den visst vanskelig å forstå;p Endret 9. mars 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Du vet du er nerd når: [Fra Kris_the_Ripper]Jeg mener vi burde ha Playboy Mansion som vårt hk [Jeg svarer] Hovedkort? :S Endret 9. mars 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 -Når du(kompis) spør: Hvor bra grafikk har det bildet der? (på papir) Så svarer du(jeg): Hmm... 1024x768 ellerno, husker ikke 5723380[/snapback] Du vet du er nerd når det du tenker når du ser dette er:du kan bli stilt for vår krigsrett Jeg mener vi burde ha Playboy mansion som vårt hk 5726727[/snapback] Hovedkort? 5726764[/snapback] WTF? De 'vitsene' var bare sugbare. Skjønte ikke dritten av formuleringene dine. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 ...når du tar hånden opp i mattetimen og sier "dette ble litt Off Topic, men den norskleksen..." Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Du er nerd (iallefall cs) når du starter en settning med WTF? Jeg også tenkte hovedkort Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 ...når du tar hånden opp i mattetimen og sier "dette ble litt Off Topic, men den norskleksen..." 5728251[/snapback] Hver eneste gang jeg ser noen som prater seg bort, tenker jeg Off Topic! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Du vet du er nerd når du klager på at verden har for lite fps, og når du lurer på hvor mye MB (eller KB) du klarer i benkpress. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Du vet du er nerd når du tror det går fortere å løpe med kniv. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Når det brenner og det første du tenker på å få ut av huset er pcen. Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Når det brenner og det første du tenker på å få ut av huset er pcen. 5733363[/snapback] Det er definitivt det første jeg vil tenke på. Gjør ikke alle det da? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Når det brenner og det første du tenker på å få ut av huset er pcen. 5733363[/snapback] Det er definitivt det første jeg vil tenke på. Gjør ikke alle det da? 5733488[/snapback] Tror nok jeg ville brukt et sekund eller to på finne ut om jeg ville berget min 32" LCD eller PCen Nei forresten, jeg hadde latt begge stå å heller tatt med meg ting med affeksjonsverdi + safen min med alle kviteringene mine så jeg hadde fått igjen på forsikringa til nye "oppdaterte" ting Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Når det brenner og det første du tenker på å få ut av huset er pcen. 5733363[/snapback] Det er definitivt det første jeg vil tenke på. Gjør ikke alle det da? 5733488[/snapback] Nei forresten, jeg hadde latt begge stå å heller tatt med meg ting med affeksjonsverdi + safen min med alle kviteringene mine så jeg hadde fått igjen på forsikringa til nye "oppdaterte" ting 5733631[/snapback] Kanskje du skal redde harddisken? Du vet du er nerd når du alltid tar med deg den bærbare dataen når du skal på besøk et sted der det er internett, så du kan koble deg til den stasjonære hjemme via Remote Desktop. Du bruker en nøkkellås som power-knapp på den stasjonære dataen, (så ikke mora di skal slå den av uten å dra ut kontakten bak på PSUen) låser tastaturet og musa inn i et skap og lar dataen stå på hver gang du drar hjemmefra, så du får lasta ned mens du er borte. Endret 10. mars 2006 av :P Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Du bruker en nøkkellås som power-knapp på den stasjonære dataen. 5733983[/snapback] *Kremt kremt* Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Når det brenner og det første du tenker på å få ut av huset er pcen. 5733363[/snapback] Det er definitivt det første jeg vil tenke på. Gjør ikke alle det da? 5733488[/snapback] Nei forresten, jeg hadde latt begge stå å heller tatt med meg ting med affeksjonsverdi + safen min med alle kviteringene mine så jeg hadde fått igjen på forsikringa til nye "oppdaterte" ting 5733631[/snapback] Kanskje du skal redde harddisken? 5733983[/snapback] Har 7,2mbit så det er ikke noen nød i det Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Du vet du er nerd når du dreper læreren din for å få mer experience points. DU vet også at du er nerd når du corpse-camper liket etterpå. Endret 11. mars 2006 av superseven Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Du vet du er nerd når du automatisk setter fingrene på "W", "A", ("S") og "D" når du setter deg ned foran pcn ^^ Endret 11. mars 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Du vet du er (CS-) nerd når du: Kaller tuneller for "mørk" og huset ditt for "spawn". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå