Søppelsveitt Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Har startet _mange_ samtaler, både MSN og IRC med 'y'. Merker det som regel da, siden jeg ofte ser over setningene. 5710068[/snapback] ygjør jeg aldrigØ= && Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Haha. :-D Endret 6. mars 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Denne er sikkert tatt -Når du leter etter "k" når du skal si no til læreren -Når hver setning på stilen din begynner med "y", og henvender du deg spesielt til en gruppe begynner det med "u" Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 I gymtimen: øy! hvem tuller med aim-hacken min! jeg treffer aldri! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 I gymtimen: øy! hvem tuller med aim-hacken min! jeg treffer aldri! 5712224[/snapback] Det finnes "wallhack" og "aim bot", men jeg har aldri hørt om aim-hack Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hva faen babler dere om? Y U K Hva brukes disse til? CS? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Hva faen babler dere om? Y U K Hva brukes disse til? CS? 5713138[/snapback] Yapp Wallhack=se gjennom vegger Aimbot=jernteppe +++ Også er det så masse forkortelser ute å går! Omg, lol, roflmao, roflcopter, lame, plix osv osv... EDIT: aimhack var ny.. Kanskje sikte på det du skal "hacke" Endret 6. mars 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Kan noen forkortelser da roflcopter? Aimbot har jeg hele tiden trodd var noe som gjorde at du sikter på hodet automatisk AimHack er vel noe sånt som at du "hacker" deg til å sikte bedre Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Kan noen forkortelser da roflcopter? Aimbot har jeg hele tiden trodd var noe som gjorde at du sikter på hodet automatisk AimHack er vel noe sånt som at du "hacker" deg til å sikte bedre 5713315[/snapback] Ja, tenkte meg det, måtte bare ramse opp litt;p Hørt roflcopter.. begynner jo med roling on the floor laughing... *jernteppe igjen..* neinei, blir bare surr..;S natta! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) fra www.urbandictionary.com Invented by a Blizzard moderator on the Warcraft III forum. There is always much whining going on on those official forums, much sucking up to moderators and an awful lot of 'BLUE! PLZ REPLY!1one' (Blue = color of moderator posts), so when a mod posts something, you can bet there'll be thousands of people jumping on it, if only to spam 'BLUE FIX GARGZ PLZZZZ' or 'first reply woooot!' after it in the vain hope that the mod will read it and react. So when one invented this new buzzword, it was grabbed and squeezed out and spread like a virus across all of the Blizzard forums and from there over the internet. The word is derived from a unit in Warcraft III, the gyrocopter (flying machine). Your immediate response when someone masses gyros (to be funny, ruin the game, mess around or whatever) is to rofl for ten straight minutes until the copters of doom and destruction have pinpricked 1 of your 20 farms to death with their uber godly bombs. edit: ROFLCOPTER!!11 Endret 7. mars 2006 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Du vet du er nerd når alle dine historier begynner slik: En gang på forumet... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Aimbot=jernteppe Ehm.. Nei. Aimbot = Program som gjør at du sikter automatisk på hodet. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 nå du blir sur på læreren og sier l2p til han/hun. (learn to play) Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Eller enda mer når du får dårlige karakterer, whiner til lærern, og han/hun sier l2p til deg Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Du vet du er nerd når du har Arrosiach som nick. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Du vet du er nerd når du http://youtube.com/watch?v=PjZROKZpW9o Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Du vet du er nerd når du http://youtube.com/watch?v=PjZROKZpW9o 5714550[/snapback] AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHH! Men det er vel stor sannsynlighet for at dette var isenesatt Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Du vet du er nerd når du har chippet både bilen og XBOXen, og vurderer om det er mulig å chippe ADSL-modemet for bedre ytelse. Du vet du er nerd når du vurderer å hente gårdagens savegame etter å ha sagt/gjort noe skrekkelig dumt/flaut. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Du vet du er nerd når du http://youtube.com/watch?v=PjZROKZpW9o 5714550[/snapback] Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Aimbot=jernteppe Ehm.. Nei. Aimbot = Program som gjør at du sikter automatisk på hodet. 5713855[/snapback] Jaja, fikk jernteppe mente jeg da... Du vet du er nerd når du har chippet både bilen og XBOXen, og vurderer om det er mulig å chippe ADSL-modemet for bedre ytelse. Du vet du er nerd når du vurderer å hente gårdagens savegame etter å ha sagt/gjort noe skrekkelig dumt/flaut. 5714651[/snapback] hehe Har jeg villet gjort mange ganger;p Du vet du er nerd når du har pc'r i alle rom, laptop i scootern, pc i bilen, hos alle vennene dine, slekt ++ Eller har med pc overalt! Da vet du også at du er rik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå