*Magnus* Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Når du lager en mappe som heter "alt rotet på rommet " og prøve å slette den! :!: den har jeg savnet Endret 14. august 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Har nå redigert førsteposten med alle forslagene som har kommet inn sålangt. Vi er oppe i 32 så langt, veldig bra! Men syns nesten vi må runde 50 før vi kan si oss fornøyde.. Dersom noen av en eller annen grunn ikke vil stå sitert i førsteposten så får de bare si ifra. Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 33. Du mottar et brev i posten og lurer på hvilken slot i PC'en din du må putte det i for å få lest det. 34. Du tror det er snakk om Pizza, Potetgull og Cola når presten snakker om "den hellige treenigheten" i søndagsgudstjenesten. 35. Du river deg i håret over hackere/dataeksperter i Hollywood-filmer som opplagt ikke kunne skilt en IP-adresse fra en brannmur. Lenke til kommentar
reds Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 33. Du mottar et brev i posten og lurer på hvilken slot i PC'en din du må putte det i for å få lest det. Hollywood-filmer som opplagt ikke kunne skilt en IP-adresse fra en brannmur. :!: Lenke til kommentar
Knast Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 35. Du river deg i håret over hackere/dataeksperter i Hollywood-filmer som opplagt ikke kunne skilt en IP-adresse fra en brannmur. arg.. blir sint bare ved tanken.. irriterer meg grenseløst.. de vet de kan alt, det ser ikke ut som de klarer en dritt (sett med nerdeøyne), men de får et perfekt resultat:@ Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Den eneste sjekkelinja du kan er: "Vil du bli med meg hjem og se på übersamlinga mi med pr0n, eller?" Du beskylder alle som løper fortere enn deg for å bruke speedhack. Du vurderer seriøst å spørre en lege om hvor høyt du kan overklokke hjernen din. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Du beskylder alle som løper fortere enn deg for å bruke speedhack. :!: -Jar Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 35. Du river deg i håret over hackere/dataeksperter i Hollywood-filmer som opplagt ikke kunne skilt en IP-adresse fra en brannmur. Og de som hacker osv på sånne idiotiske måter som swordfish osv. Hvem faan har et jævla dataspill som lager en orm Beklager stygt språk, men jeg blir faktisk utrolig sur *river seg i håret* Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Du beskylder alle som løper fortere enn deg for å bruke speedhack. :!: -Jar Ditto :!: Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Da faren min spurte om resultatet mellom Rosenborg og Fredrikstad så sa jeg "Rosenborg ble helt pwna" Så jeg kan kalle meg nerd ja Lenke til kommentar
morra Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 #Du defragmenterer harddisken for underholdningens skyld. Lenke til kommentar
reds Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Du begynner å lete etter en viftestyring når noen skriker og skråler. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) #Du defragmenterer harddisken for underholdningens skyld. Uff, så bra :!: Har en annen en; Du tar frem kniven for å komme fortere til skolen Eller at internettregninga er høyere en utgiftene til kona Endret 17. august 2005 av SimDaDim Lenke til kommentar
reds Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Har en annen en; Du tar frem kniven for å komme fortere til skolen :!: Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Du kjenner alle dine venner bare ved IP adresse/nick Du begynner å adressere snail mail med www forran stedsnavnet, og lurer på hvordan brevet kan komme fram med en IP adresse på bare 4 tall(postnummer)? Du begynner å leite etter exit krysset øvers i hjørnet på TV for å skru av programmet Lenke til kommentar
reds Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Du går til legen og ber om full virusscan og formatering! Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Har en annen en; Du tar frem kniven for å komme fortere til skolen :!: :!: :!: Når du blir skutt av et gjengmedelem, og du skriker "Medic!" i håp om at noen kaster ut et medkit/eventuelt reviver deg før du dør Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Når du blir skutt av et gjengmedelem Eller ber han slutte å team kille Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Du går til legen og ber om full virusscan og formatering! hhehhe den var bedre Lenke til kommentar
reds Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Du lurer på hvorfor bilen til foreldrene dine bare går på 5000rpm, og ikke 10000. :!: EDIt: 100 innlegg! Endret 17. august 2005 av Sponx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå