FluFFy- Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) når du koder om russenavnet og russ 2010 fra ASCI til HEX, samt skriver 127.0.0.1 på det norske flagget på russebuksa ps: ja jeg har gjort det Endret 11. januar 2010 av FluFFy- Lenke til kommentar
OlafMil Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Du vet du er nerd når du har Mine-Sveiper LAN Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Nja, da er du egentlig mer dorky. Du vet du er nerd når du bruker PCen til å varme opp rommet. 2 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) når du koder om russenavnet og russ 2010 fra ASCI til HEX, samt skriver 127.0.0.1 på det norske flagget på russebuksa Jeg har mitt ekte telefonnummer på russekortet i hex-format. 0xBC614E lignende dette. Endret: Og sitatet til venstre i signaturen min. Dorky/Nerdy? Tja. Endret 11. januar 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Nja, da er du egentlig mer dorky. Dorky/wannabe-nerd Du vet du er nerd når du bruker PCene til å varme opp rommet. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Når du ikke trenger ovn på rommet (tenk litt på den) og når du har en Home-knapp på døren din. Denne var sist ikkje lest... Self-repeat? haha :!: anyways: du veitt du er nerd når du er oppgitt over dei IT-ansvarlige på skulen/jobben din edit: blomsterbob, wut? det står jo gavekort Endret 12. januar 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 http://jz09.java.no/tett-paa-en-utvikler/ragnar-hoff/ episode 1,2 og 3 er jo bare KONGE ikke helt sikkert man trenger være nerd, men det hjelper hehe Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Kjører Windows 95 på Nokia N82 Bare for å dra fram en gammel nyhet. Noen som kjenner seg igjen? HAr det liggende på min telefon Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Du vet du er nerd/har spilt for mye RPG når du prøver å trykke space for å pause, og legge opp taktikk når du skriver på forum. Skjedde med meg tidligere idag Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Nja, da er du egentlig mer dorky. Du vet du er nerd når du bruker PCen til å varme opp rommet. Du vet du er nerd når du heller åpner et vindu midt på vinteren enn å skru av den ene PCen. Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Du vet du er nerd når du bruker PCen til å varme opp rommet. Du vet du er nerd når du heller åpner et vindu midt på vinteren enn å skru av den ene PCen. Du vet du er nerd når du sier til deg selv "det skulle jo bare mangle, man trenger jo frisk luft" etter å ha lest sitatet over. Og det uten å reagere på at sin egen tankegang Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Du vet du er nerd når du heller åpner et vindu midt på vinteren enn å skru av den ene PCen. +1, merka den senest i går :!: Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Datamaskinen generer da varme den også. Hvorfor ikke bruke den varmen til å supplere andre varmeover i huset/leiligheten/hybelen? Lenke til kommentar
rosin Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) når du ler av denne vitsen: Two hydrogene atoms walk into a bar. One says, "I've just lost my electron." The other says, "Are you sure?" The first replies, "I'm positive" :!: Endret 6. mars 2010 av rosin 3 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 når du ler av denne vitsen: Two hydrogene atoms walk into a bar. One says, "I've just my electron." The other says, "Are you sure?" The first replies, "I'm positive" :!: Dette gir ingen mening: .. du mangler ordet "lost" Lenke til kommentar
rosin Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 når du ler av denne vitsen: Two hydrogene atoms walk into a bar. One says, "I've just my electron." The other says, "Are you sure?" The first replies, "I'm positive" :!: Dette gir ingen mening: .. du mangler ordet "lost" oisann, takk for at du sa fra:-) gikk litt fort i svingene. der var det redigert:) Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 I just accidently a whole electron? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Måtte oppgradere serveren min, det ble for kaldt på rommet Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Måtte oppgradere serveren min, det ble for kaldt på rommet Word. Kjøpte meg nytt skjermkort i forfjor høst, og trengte ikke skru på varmeovnen den vinteren. I starten av desember i fjor kjøpte jeg like godt en ekstra PC, så jeg kan sitte i slåbroken hele dagen, midt i speikkulda. Er bare litt bekymra for hvordan det skal gå i sommer. Vil jo helst unngå å måtte skru av en maskin Lenke til kommentar
N* Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Du vet du er nerd når du må sitte med tissen utafor buksa for den er så svett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå