SpecialForce Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Hvis en maskin produserer så mye varme tror jeg heller at jeg ville investert i vannkjøling. Starter denne homeknappen maskinen? Da er vel heller en klappebryter kulere Endret 2. juli 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Nei, Home-knappen er den du leter etter når du vil hjem. Vannkjøling vurderes. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Du vet du er nerd når du får lyst på fiberbredbånd Du vet du er nerd når routeren din (dir-855) dauer på seg av torrent connections Endret 2. juli 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Du vet du er nerd når programmerere som gamer på fritiden kaller deg nerd.. (fortalte om ps2 emulering på pcen med ps2-kontroll med usb overgang. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Du vet du er nerd når du skriver The Pirate Bay i steden for The Pirates Of The Carribean. 1 Lenke til kommentar
bob2718 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Du vet du er nerd når du får lyst på fiberbredbånd Jeg får det om 7 uker!! :!: Du vet du er nerd når dette kan skje: <Min_venn1>: 5 på Spansk eksamen :] <Storesøster_til_venn1>: GZ <Min_venn2>: GZ! <Major_Tom>: Det eneste jeg forbinder med GZ er komprimering for GNU, men jeg skønner ikke hva det har med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Du vet du er nerd når du får lyst på fiberbredbånd Jeg får det om 7 uker!! :!: Jeg har hatt det lenge. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Du vet du er nerd når programmerere som gamer på fritiden kaller deg nerd..(fortalte om ps2 emulering på pcen med ps2-kontroll med usb overgang. PCSX2 er episk. GIEF FIBER NU! :< Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Du vet du er nerd når du kjenner deg igjen av minst halvparten av innleggene på hver side i denne tråden Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Du vet du er nerd når du får lyst på fiberbredbånd Når du bygger hus ved svenskegrensa for så å trekke en gigabitkabel over til naboen på andre siden av grensa. (hvem vil ikke ha 1gbit til 800-900kr?) Edit: Når du vil flytte til Japan Endret 21. juli 2009 av ;P Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Du vet du er nerd når du får lyst på fiberbredbånd , eller når du klikker mentalt når du får brev som sier "Fiberbredbånn planlegningen i [sted] blir lagt på is." FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUU Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Når du egentlig tenkte deg en sykkeltur ut, men droppet det fordi laptopen din ikke fikk kontakt med GPS-en. http://en.wikipedia.org/wiki/Wardriving Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Gates vs. Jobs: SuperNews! Endret 6. august 2009 av Goodall Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Når man spammer x-knappen på tastaturet for å få hunden til å sitte. Lenke til kommentar
te8et Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Du vet du er nerd når du leter etter Ctrl + Z når du kom til å velte colaen Lenke til kommentar
marcusss Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Du vet du er nerd når du leter etter Ctrl + Z når du kom til å velte colaen Når du er nerd så leter du ikke etter knappene. Touch-metoden FTW. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Touch metoden? Hva er det? Ekte nerder er "ett" med tastaturet, det er en naturlig forlengelse av fingrene. Feel the keyboard under your fingers, pretend you are the keyboard. Master the keyboard. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Touch metoden? Hva er det? Ekte nerder er "ett" med tastaturet, det er en naturlig forlengelse av fingrene. Feel the keyboard under your fingers, pretend you are the keyboard. Master the keyboard. .., you are the keyboard. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Når du lar serveren din ha PSU på standby, slik at du får en summelyd fra viftene som sier at den fortsatt er der. Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Du vet du er nerd når du er på dataen mens du har sex !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå