Ethernet Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Dama mi bruker Linux. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 *sutre om kjæreste og nerdetitler* Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg har limt en home-knapp på døren min! *stolt* Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) En kompis av meg prøvde å sjekke opp ei jente ved å vise henne WC3 accounten sin Gikk ikke så bra da... Det der er tragisk.. Er ikke klær ganske så "digitale" fra før av? Enten er de av eller på Genialt! Jeg lo :!: Enten 1 eller 0 Men Programvare, du er jo nerd.. Jeg er i sterk tvil. Kan du definere hvorfor? ''Programvare''. Ekte nerder sier Software, alle vet at norsk ikke er kewlt nok på teh interwebz Endret 25. februar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 HV15 DU 5KR1V3R 5L1K 71L V4NL16, 3R DU N3RD. 1337 er vel litt nerd.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 5L1K ? Du vet at 1337 = Leet, altså du skrev "Sllk" isteden for "slik" i det innlegget ditt. L = 1, I = ! HØHØ. Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 I følge wikipedia så kan 1 bety både L og I Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Det er vel ganske mange forskjellige måter i å skrive i leetspeak på Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 De som tror at det bare finnes en rett måte å skrive 1337 på har ikke forstått poenget med dette skriftspråket... Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) 2. Du har overklokket barbermaskinen, hårføneren og den elektriske tannbørsten din for å bli kjappere ferdig om morningen. Er litt vanskelig å overklokke barberhøvelen, men har modda barberskummet så det kommer mer på kortere tid! 8. Den mest fysiske delen av din hverdag er å gå opp og ned en trapp for å hente mer cola. Så sant som det er sagt. 9. Du tar en skjelden titt ut vinduet og tenker at naturen har temmelig bra textures og at FPS'en er tålelig bra. Hvem har vel ikke gjort det? HDRen og shaderene er bare helt fantastiske! Det må ta mye kraft å rendre sola! 11. Du har seriøst kontemplert å sette opp en PC på dass så du kan surfe mens du driter. Har bærbar som jeg drasser med meg hvor enn jeg går. Og man er ikke ordentlig nerd når man sitter på ramma og surfer, jeg programmerer. Hvis det er noe jeg ikke får til, så driter jeg i det! 12. Setet på kontorstolen din over tid er blitt formet til en perfekt replika av ræssen din. Hvordan visste du det?! :o 13. Du ser en pen dame på byen og tenker at henne skulle du hatt i "pr0n"-mappa di. Alltid, har riktig nok ikke fått napp ettersom jeg bare ser på dem utrette ting 20. Du savner Ctrl+F mens du leter etter viktige brev/papirer eller sokkene dine. (Blib) Har savna Ctrl+F ja, også CTRL+ALT+DEL når jeg er i DOS-mode og trenger en reboot! Det skjer gjerne under forelesningene på blindern... Endret 28. februar 2009 av hjahre Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 ...når nedoverpil-tasten henger fast i fingeren din når du løfter hånda di fra tastaturet. Skjedde med meg for noen dager siden. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg tenker seriøst "ctrl + f" når jeg leser i en bok og leter etter et ord. fyfaen. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Når du har lyst å programmere alle de kjedelige daglige gjøremålene. Men har ikke nok penger til PLSer osv. Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg tenker seriøst "ctrl + f" når jeg leser i en bok og leter etter et ord. fyfaen. Du er ikke alene Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Når du går på butikken for å kjøpe mer cola og legger merke til aliasingen på hustakene, som egentlig bare er takstein. Skjedde for en halvtime siden. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Når du går på butikken for å kjøpe mer cola og legger merke til aliasingen på hustakene, som egentlig bare er takstein. Skjedde for en halvtime siden. Når du mener at dette bildet burde vært rotert slik at "pikslene" hadde stått bent. Finnes vel få maskiner med "skråpiksler"? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Poenget var at jeg gikk utendørs, kastet et blikk på et hustak med en ujevn linje og tenkte på aliasing. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Poenget var at jeg gikk utendørs, kastet et blikk på et hustak med en ujevn linje og tenkte på aliasing. Skjønte det =) Lenke til kommentar
hAsJHASJhasjHaSj Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Når du savner Ctrl+F mens du leter etter viktige brev/papirer eller sokkene dine... :/ hahahaah du er geek du! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hver gang jeg ser en rar overflate, tenker jeg på hvordan jeg kunne ha laget en shader som var slik i Cinema 4D. Hvilke noiselayers jeg skulle brukt, hvor mye relfectivity, fresnel, specular, noisemaps, bumpmaps, etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå