Khaffner Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Selv om jeg bruker Linux, sitter ved en pc hjemme, på jobb og skole ca hele dagen, har rundt 3500 innlegg på forumet(sjekk hvilke kategorier), jobber innen telekommunikasjon, er ateist, og kan diskutere maskinvare flere timer? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Selv om jeg bruker Linux, sitter ved en pc hjemme, på jobb og skole ca hele dagen, har rundt 3500 innlegg på forumet(sjekk hvilke kategorier), jobber innen telekommunikasjon, er ateist, og kan diskutere maskinvare flere timer? Fortsatt ikke en fullverdig nerd hvis du bedriver fysisk aktivitet. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er jeg nerd hvis jeg driver med en så barsk sport som boksing? Kommer ann på om du får grisebank eller ikke :!: Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Jeg grisebanker og får grisebank, ellers er det ikke boksing Endret 16. februar 2009 av khaffner Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Ja, men problemet er; Den eneste fysiske aktiviten nerder kan drive med er finger-trim. Endret 16. februar 2009 av Gnålern Lenke til kommentar
564215 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg grisebanker og får grisebank, ellers er det ikke boksing Du kan jo være bokse-nerd da Er vel mulig å være nerd i nesten alt vel? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 I denne tråden mener vi nerd-nerd, ikke hvasomhelst-nerd Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kan ikke være noe fysisk arbeid inne i bildet om man skal være nerd. Heller ikke kvinner og andre former for utskeielser. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Men Programvare, du er jo nerd.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Så å bokse med kvinner er den største synden for en nerd? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Men Programvare, du er jo nerd.. Jeg er i sterk tvil. Kan du definere hvorfor? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Men Programvare, du er jo nerd.. Jeg er i sterk tvil. Kan du definere hvorfor? ''Programvare''. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kanskje jeg bare er en posør? Hvem som helst fotballfag kan jo registrere seg her med "Arch Linux" som brukernavn, uten å kunne en dritt om det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Men jeg vet at du kan litt mer enn en random fotballfag. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Men jeg vet at du kan litt mer enn en random fotballfag. Det at jeg har dame telles altså ingenting? Jeg har jo sagt til mange geeks som har fått seg dame at de ikke er nerder lenger. Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Fysisk aktivitet diskvalifiserer ingen. Veldig mange nerder driver med taekwondo og lignende. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Fysisk aktivitet diskvalifiserer ingen. Veldig mange nerder driver med taekwondo og lignende. Da er de ikke ekte nerder. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Vi snakker da NERD-nerd, gjør vi ikke? Den stereotypiske nerden som vet mer om hvordan en PC er oppbygd og fungerer enn hvordan jenter ser ut... utenpå. Ikke har de sosial kontakt med andre (utenom andre former av sin egen rase), og ikke er de spesielt pene. Det, kjære nerde-aspiranter, er hva en ekte nerd er. Det finnes forresten veldig få ekte nerder igjen... Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 kom igjen a. dette skulle være en morsom tråd, ikke en hvor man diskuterer om fysisk aktivitet er "lov" for en nerd eller ikke... Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 kom igjen a. dette skulle være en morsom tråd, ikke en hvor man diskuterer om fysisk aktivitet er "lov" for en nerd eller ikke... Det er faktisk humorisktisk ment, skulle jeg tro =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå