pululf Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Halve Japan har slike, så da er vel alle de nerder, da. Vet ikke om en eneste nordmann, og hvertfall ikke nerd, som har en slik dass.De tørker deg ikke i ræva heller, bare spyler mens du sitter. Faen så ekkelt. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Visstnok bruker et hjem for demente en slik løsning.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du vet du er Nerd når du stusser litt over denne: Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du vet du er Nerd når du stusser litt over denne: og intel redder synet ditt Lenke til kommentar
MartinSkjei Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) #Du springer gjennom butikken med ungen i underarmen og handler i huj og hast, fordi du har bare 15 sekunder "Buy Time" ( CS ) Mye bra her ! ____ Edit: skrivefeil Endret 9. februar 2009 av MartinSkjei Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Når jeg sitter på bussen og sånt tenker jeg på hvordan jeg kan lage diverse detaljer jeg ser i den i SketchUP. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 #Du springer gjennom butikken med ungen underarmen og handler i huj og hast, fordi du har bare 15 sekunder "Buy Time" ( CS ) Hahaha, fantastisk :!: Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du vet du er Nerd når du stusser litt over denne:*bilde* Ikke rart jeg har dårlig syn da, har jo bare brukt AMD prosessor i datamaskinen min, har faktisk også en AMD prosessor i laptopen Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Da må jeg ha få ødelagte Intelprosessorer, for jeg har så og si alltid brukt de Og jeg ser dårlig.. Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 hm... jeg har AMD prossessor, og jeg har nettopp fått meg briller :O Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hadde AMD prossesor for en del år siden, ser veldig bra fortsatt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg og har AMD prosessor men jeg ser bra siden jeg nettop fikk meg nye briller. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Halve Japan har slike, så da er vel alle de nerder, da. Vet ikke om en eneste nordmann, og hvertfall ikke nerd, som har en slik dass.De tørker deg ikke i ræva heller, bare spyler mens du sitter. Et bidè du mener? Jeg har det hjemme Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Halve Japan har slike, så da er vel alle de nerder, da. Vet ikke om en eneste nordmann, og hvertfall ikke nerd, som har en slik dass.De tørker deg ikke i ræva heller, bare spyler mens du sitter. Et bidè du mener? Jeg har det hjemme så du tørker deg ikke...? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jo, jeg bruker egentlig ikke bidèet til noe annet enn å ha blader og magasiner på. Det er likevel litt morsom å ha det. Jeg hadde en kompis som kom til meg for å drite og bruke bidèet en gang. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Du vet du er nerd når du går til medic-crew på TG og sier ''Må jeg trykke F eller E for å heale?'' Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 De bruker dasspapir også, men de mener det er renere å bli spylt i arslet før de tørker seg, da. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er jeg nerd hvis jeg driver med en så barsk sport som boksing? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er jeg nerd hvis jeg driver med en så barsk sport som boksing? Da er du så lite nerd som man får blitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå