TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vil det si at skolenerden er litt annenrangs i forhold til datanerden? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vil det si at skolenerden er litt annenrangs i forhold til datanerden? Nei, det er bare litt wannabe! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hehe :b Men jeg vil jo tørre å påstå at skolenerden kom før datanerden. Har datanerden kuppet tronen? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 I dette forumet ja, kommer ann på hvilket "territory" du er på. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Kjekt å vite, da vet jeg hvem jeg skal holde meg på godfot med for å unngå bråk :b Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Alle vet at en god datanerd, også er god i matematikk samt andre fag. Dette fordi en nerd vanligvis ikke har noe annet liv enn data og skole. *edit* Endret 8. februar 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Alle vet at en god datanerd, også er god i matematikk samt andre fag. Dette fordi en nerd vanligvis ikke har noe annet liv enn data og skole. *edit* Jeg er datanerd med ikke noe særlig skoleflink. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nå har data og matte sinnssykt lite til felles, da. Hvor mange sitter med eksponentialligninger og derivasjoner mens de legger inn Windows eller spiller L4D eller WOW egentlig? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Kanskje ikke på den måten, men for å kunne gå dypere inn i funksjonaliteten til datamaskinen så må du kunne en del matte. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nå synes jeg matte og nerd har mye felles, da. Kommer vel an på om man tenker på spille-nerd som spiller mye, wow og L4D som du sier. Om man programmerer bruker man mye matte, må tenke logisk etc. Dessuten, om man er virkelig wow-nerd driver man jo med theory-crafting, og da setter man opp matematiske modeller over hvilket utstyr som er best. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Trenger man kunne matte for å bytte hovedkort? Bytte RAM? Har vært datanerd hele livet (siden 2. klasse) og har aldri vært mere enn middels i matte. Hvorfor theorycrafte når andre gjør det for deg i tråder på forumer? Endret 8. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Fordi noen må gjøre det? Er jo flere typer nerder. Krever jo ikke allverdens å bytte RAM, akkurat. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det er mye binær-regning om du virkelig vil forstå virkemåten til datamaskinen, ikke minst mye logikk. Lenke til kommentar
explosive Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 når du bruker en elektronisk dass som tørker deg i rævva Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 når du bruker en elektronisk dass som tørker deg i rævva Wuut? Har du en slik? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Halve Japan har slike, så da er vel alle de nerder, da. Vet ikke om en eneste nordmann, og hvertfall ikke nerd, som har en slik dass. De tørker deg ikke i ræva heller, bare spyler mens du sitter. Endret 8. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
explosive Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 nei:P vil ikke ha heller Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg er skole og dataflink Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg er skole og dataflink Det er vel bare flaks! Jeg ville sagt at mesteparten av hjernen min er balansert til data og vitenskap, er ikke så smart eller interessert i alt det andre. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Alle vet at en god datanerd, også er god i matematikk samt andre fag. Dette fordi en nerd vanligvis ikke har noe annet liv enn data og skole. *edit* Jeg er datanerd med ikke noe særlig skoleflink. Jeg er ikke deg God i "data" eller hva dere kaller det og skoleflink innenfor engelsk, norsk, samfunnsfag og KRL. Det holder i grunnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå