Alliha Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) jeg vil ha denne i mine innlegg truth uncovered Endret 2. februar 2009 av Alliha Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Før har jeg alltid kunnet sagt, nei, jeg er ikke nerd fordi jeg ikke har briller, men nå har jeg vært hos optiker og funnet ut at jeg trenger briller... Du vet du er nerd når du har briller (Og planlegger LOTR og SW maraton i vinterferien) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det diggeste med å prøve splitter nye briller, er at alt plutselig blir klart igjen. Husker fortsatt min første dag med briller. Stilte meg opp og så over trær og lignende. Tok på meg brillene, og fikk bakoversveis! "Alt er jo... skarpt!" Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skjønner hva du mener, briller er som et anti-blur filter. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Synes anisotropic-en ble mye bedre da jeg tok på meg brillene. Eg er vel nerd når eg beundrer pixelshadingen i vannet når eg ser på elven, og ikkje minst den pene HDR-en. I know, it's old. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 ...når du beundrer den gode fysikken rundt deg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg må fraskrive meg rollen som ekte nerd siden jeg har blitt sammen med en kvinne sant? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Du kan være nerd på deltid? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nja, du beholder tronen siden det er et forumkvinnfolk og jeg har en anelse om at du møtte henne her. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Programvare kommer aldri til å miste sin åndelige geek-spirit. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Man mister ikke geekstatusen fordi man har fått seg dame. Man blir bare litt mindre geek. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Før har jeg alltid kunnet sagt, nei, jeg er ikke nerd fordi jeg ikke har briller, men nå har jeg vært hos optiker og funnet ut at jeg trenger briller... Du vet du er nerd når du har briller (Og planlegger LOTR og SW maraton i vinterferien) Eller drar på TG i påsken Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvem skal vel ikke på TG.. Nei, ikke gidd innlegg som "jeg skal ikke!" Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) jeg skal ikke, men det er kun fordi jeg skal til varmere strøk i 2,5 uker. ellers så hadde jeg lett dratt på TG Endret 5. februar 2009 av Borbra Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Så lenge "blitt sammen med" betyr "skal vi leke kjærster på MSN?" er du fortsatt nerd. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Så lenge "blitt sammen med" betyr "skal vi leke kjærster på MSN?" er du fortsatt nerd. Nei, er nok litt over det, men jeg har navnet hennes i binær i signaturen på msn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Isåfall er du ikke nerd lengre, beklager Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nerder kan ha kjærester. Men kjæresten din må også være litt nerd Lenke til kommentar
Semic Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Når han har navnet hennes skrevet binært så er eg ganske sikker på at han fortsatt har tittelen nerd Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ikke hvis han brukte en ascii til binær-funksjon han ikke kodet selv. ELler hvis han gjorde det på gamlemåten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå