xdye Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Nesten skremmende hvor mye det analoge livet påvirkes av PC. Så må jeg også si at Ctrl+Z er en sterkt savnet funksjon i RL... Endret 14. januar 2009 av xdye Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ctrl-z,v og c lengter jeg etter hele tiden. Da er vi to... Hver gang jeg tegner\skriver noe i timen, og så skriver feil eller noe flytter jeg automatisk handa og tenker "Ctrl+z"... Og er det noe læreren skriver på tavla, tenker jeg "ctrl+c / v" Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ctrl-Z Kan ikke noen fikse slik at vi får sånt i virkeligheten da? Hadde vært kjekt å kunne angre, kopiere og slette osv. Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ctrl-Z Kan ikke noen fikse slik at vi får sånt i virkeligheten da? Hadde vært kjekt å kunne angre, kopiere og slette osv. jepp hadde vært sykt digg skulle kunnet save og, sånn at du kunne gjøre forskjellig ting og se hva som ble best og så fortsette på den Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Haha, ja. Hvorfor er ikke verden som en datamaskin? Btw, har hatt mye vondt i det ene beinet i det siste etter en liten sykkelulykke, ene dagen har det vært bra og neste dag ille, så istad så tenkte jeg "må være en bug i beinet mitt, siden det klikker så ofte". Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hva med å bruke en bærbar kopimaskin, saks og teip (eventuelt lim)? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det er tungvint. Mye enklere å kun trykke ctrl-z, ctrl-x, ctrl-c osv. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Noen ganger når det står masse på tavla som jeg må skrive av, tenker jeg "ctrl-c" Men den blir fort avløst av en annen tanke: "Nei, det går ikke det... Svarte." Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg hadde en skikkelig ille en i bilen på vei til skolen her om dagen. Hadde sittet oppe hele natta med et filmprosjekt, og After Effects. For de som ikke vet det så lager du duplikater av filmklipp eller annet med ctrl + d i AE. Så, der satt jeg i bilen, veldig, veldig trøtt. Plutselig, ut av intet får jeg en strålende idé! Hvorfor kunne jeg ikke bare ta uthvilt-klippet og bare ctrl + d over trøttheten. Ja, jeg tenkte alvorlig. Måtte humre litt når jeg kom på hva jeg faktisk tenkte. Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Vi må bare innse det, når vi tenker sånn som dette er vi nerder Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Joy to the world, the nerds have come. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Joy to the world, the nerds have come. And they will stay forever. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 But they got eventually kicked off campus by the mighty Dwight Stifler Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Signs You've Opened a Geek's Refrigerator 11. The food inside was considered to be in both an eaten and uneaten state until you looked inside. 10. The refrigerator says, "I'm sorry Dave, I'm afraid I can't let you drink that" when you try to remove the beer. 9. The water dispenser only serves Tea, Earl Grey, Hot. 8. There's more caffeine than calories in it. 7. There's nothing but Spam, Spam, Spam, Eggs and Spam. 6. The casing has been removed for easy access. 5. It's got a built-in webcam, just to make sure that the light really is out 4. All it contains are vials labelled Strain 1 through Strain 138. 3. The thermostat reads in Kelvin. 2. There's a stack of hard drives in the freezer. 1. The fridge is empty even though a note on the outside says there will be cake inside. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Haha! , likte 7, 5, 3, 2, 1 best. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Alle mine sosiale ferdigheter bygger på handshakes. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 1 var genial! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 My postcount! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Nå gjelder det å bare poste i off-topic, jonas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå