Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan gjør man det??????

Jeg låste det bare opp på min PC, da. Måtte endre noen innstillinger i nettleseren.

 

Hmm, jeg hadde også nett under sommereksamen i matte i 10. Alt jeg trengte å gjøre var å gå inn i start-menyen og trykke på et ikon som het "Skru av proxy". Og vips, hadde jeg nett :p

Endret av xdye
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Lærer: "hva slags avatar har krishna?"

Meg: "Har han xbox live?"

 

Ikke at det skulle være no spesielt morsomt, men det var 2 av totalt 30 som skjønte noe. Så kjedelig klasse har jeg.

Lenke til kommentar
Hvordan gjør man det??????

Jeg låste det bare opp på min PC, da. Måtte endre noen innstillinger i nettleseren.

 

Verktøy - alternativer - tilkoblinger - lan instillinger, så fjerne proxy?

Noe i den duren ja. ;) Jeg bare dobbeltklikket på et ikon nede til høyre i nettleseren og endret fra "klarerte områder" til "Internett"

Lenke til kommentar
Det er jo ikke særlig nerd å trenge og jukse på prøver. ;)

 

For å være litt nerd

 

Det skrives:

Det er jo ikke særlig nerd å trenge å jukse på prøver. ;)

 

Jeg brukte det heller ikke, jeg bare lo litt av muligheten :D

 

Siden vi er i en nerdetråd så retter jeg deg en gang til. Matsemann har rett "å trenge og jukse" er gramatisk riktig, siden det er feil å bruke preposisjonen å to ganger i samme setning. ;)

Lenke til kommentar

Proxy-instillinger er da en enkel sak. Må fikse på det hver gang jeg installerer Firefox på en skole-PC. Kan ikke fordra IE, treg som faen...

 

Siindre: Shaddap! Man kan ikke "trenge og juksse", hva gjør man når man trenger? "Trenger å jukse" er det riktige her, man trenger å jukse. "Og" bruker du når det gjelder to ting, "ditt og datt", "jukse og fuske", "å" bruker man foran infinitiver, "å jukse", "å fuske", "å kjøre", "å gjøre noe, eller ikke å gjøre noe". Get it? Ingen regel uten unntak, husk det ;)

Lenke til kommentar

Hadde prøve i teknisk tegning istad, også tegnet jeg feil, og da, av ren "refleks" plaserte jeg hendene slik jeg ville gjort om jeg skulle trykket ctrl-z. :p

 

Også, syklet opp til butikken istad, med et bein jeg såvidt klarer å bevege, kun for å poste et gjeldsbrev så jeg får råd til å oppgradere PC-en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...