Essem Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvordan gjør man det?????? Jeg låste det bare opp på min PC, da. Måtte endre noen innstillinger i nettleseren. Lenke til kommentar
xdye Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Hvordan gjør man det?????? Jeg låste det bare opp på min PC, da. Måtte endre noen innstillinger i nettleseren. Hmm, jeg hadde også nett under sommereksamen i matte i 10. Alt jeg trengte å gjøre var å gå inn i start-menyen og trykke på et ikon som het "Skru av proxy". Og vips, hadde jeg nett Endret 12. januar 2009 av xdye Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Går i 10. nå, har hatt internett på alle prøveeksamener Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hadde nett på tentamene før jul, men den var jo bare der, satt på wikipedia da jeg skrev artikkel. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Det er jo ikke særlig nerd å trenge og jukse på prøver. Endret 12. januar 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
xdye Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Der har du faktisk et lite poeng (greia var vel egentlig at det var så enkelt. ihvertfall for min del, jeg brukte det aldri) Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det er jo ikke særlig nerd å trenge og jukse på prøver. For å være litt nerd Det skrives: Det er jo ikke særlig nerd å trenge å jukse på prøver. Jeg brukte det heller ikke, jeg bare lo litt av muligheten Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hvordan gjør man det?????? Jeg låste det bare opp på min PC, da. Måtte endre noen innstillinger i nettleseren. Verktøy - alternativer - tilkoblinger - lan instillinger, så fjerne proxy? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Man er ikke nerd fordi man klarer å skru av en proxy-innstilling på et tåpelig skolenettverk. De som setter opp sånt har vanligvis mindre peiling enn bestemora di. Bruke penger på sikkerhet og sånt? Hah, aldri i livet! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Lærer: "hva slags avatar har krishna?"Meg: "Har han xbox live?" Ikke at det skulle være no spesielt morsomt, men det var 2 av totalt 30 som skjønte noe. Så kjedelig klasse har jeg. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Skjønte den ikke... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 xbox live har avatar, gudene i hinduismen (vet ikke om andre religioner har det), gud-avatarer er når guder trår ned som mennesker. Tror det var no sånt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hvordan gjør man det?????? Jeg låste det bare opp på min PC, da. Måtte endre noen innstillinger i nettleseren. Verktøy - alternativer - tilkoblinger - lan instillinger, så fjerne proxy? Noe i den duren ja. Jeg bare dobbeltklikket på et ikon nede til høyre i nettleseren og endret fra "klarerte områder" til "Internett" Lenke til kommentar
siindre Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det er jo ikke særlig nerd å trenge og jukse på prøver. For å være litt nerd Det skrives: Det er jo ikke særlig nerd å trenge å jukse på prøver. Jeg brukte det heller ikke, jeg bare lo litt av muligheten Siden vi er i en nerdetråd så retter jeg deg en gang til. Matsemann har rett "å trenge og jukse" er gramatisk riktig, siden det er feil å bruke preposisjonen å to ganger i samme setning. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Proxy-instillinger er da en enkel sak. Må fikse på det hver gang jeg installerer Firefox på en skole-PC. Kan ikke fordra IE, treg som faen... Siindre: Shaddap! Man kan ikke "trenge og juksse", hva gjør man når man trenger? "Trenger å jukse" er det riktige her, man trenger å jukse. "Og" bruker du når det gjelder to ting, "ditt og datt", "jukse og fuske", "å" bruker man foran infinitiver, "å jukse", "å fuske", "å kjøre", "å gjøre noe, eller ikke å gjøre noe". Get it? Ingen regel uten unntak, husk det Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hadde prøve i teknisk tegning istad, også tegnet jeg feil, og da, av ren "refleks" plaserte jeg hendene slik jeg ville gjort om jeg skulle trykket ctrl-z. Også, syklet opp til butikken istad, med et bein jeg såvidt klarer å bevege, kun for å poste et gjeldsbrev så jeg får råd til å oppgradere PC-en. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ctrl-z,v og c lengter jeg etter hele tiden. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hadde prøve også rett foran meg så står det et tastatur og av ren refleks så trykket jeg CTRL+F fordi det var noe jeg ikke husket :S Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 F1 er også savnet under noen prøver selv om jeg aldri bruker den ellers. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 du vet du er nerd når du trykker på ALT + F4 akkuratt nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå