kjermy Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ett ord og en smiley herregud (Og litt til) Det at du krangler det i en "du vet du er nerd når" tråd, sier jo litt Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Jeg antar at du er klar over at man ved reinstallering/installering (altså ikke "Reparer Windows", men "Installer" av et OS (hvertfall Windows) også formaterer partisjonen/harddisken. Så jo. Å si at man har formatert maskinen når man har innstallert Windows på nytt er ganske logisk. Partisjonen/harddisken ble jo formatert under installasjonen, selv om dette jo gjøres automatisk. Men nok off-topic! Endret 11. januar 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Siste Off topic: Har en skranglete laptop som var plaget av bluescreen, så fikk ikke en gang startet opp. Instalerte (Eller reparetre windows, var iallefall samme instalasjonsprossess bortsett fra det etter man har restartet) windows på nytt, og da jeg skrudde på så jeg alt jeg hadde hatt der, som jeg ikke hadde sett på et par år. Morro.. Du vet du er nerd når du ikke teller 1,2,3,4 men 2,4,6,8,16 osv. Lenke til kommentar
Semic Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Du vet du er nerd når du ikke teller 1,2,3,4 men 2,4,6,8,16 osv. Du vet du er nerd når du kan telle binært EDIT: Uten å tenke seg særlig om vel og merke Endret 11. januar 2009 av Semic Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg antar at du er klar over at man ved reinstallering/installering (altså ikke "Reparer Windows", men "Installer" av et OS (hvertfall Windows) også formaterer partisjonen/harddisken. Så jo. Å si at man har formatert maskinen når man har innstallert Windows på nytt er ganske logisk. Partisjonen/harddisken ble jo formatert under installasjonen, selv om dette jo gjøres automatisk. Men nok off-topic! Å si at du har formatert er som å si at du har malt en dør når du har malt hele huset. Lenke til kommentar
Semic Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det blir sånn ofte for meg på forumet. Klokka er 00.00, og jeg tenker: "Bare en post til.", og vips så er klokka 04.00. Ops... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Du vet du er nerd når du ikke teller 1,2,3,4 men 2,4,6,8,16 osv. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Du vet du er nerd når du krangler i en "Du vet du er nerd når.." -forumtråd. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Det at du krangler det i en "du vet du er nerd når" tråd, sier jo litt Edit: du vet du er nerd når du teller ned til leet. Edit2: postcount altsa.. 110 igjen. Endret 11. januar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Du vet du er nerd når du krangler i en "Du vet du er nerd når.." -forumtråd. Don't offend me, I have Google. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg antar at du er klar over at man ved reinstallering/installering (altså ikke "Reparer Windows", men "Installer" av et OS (hvertfall Windows) også formaterer partisjonen/harddisken. Så jo. Å si at man har formatert maskinen når man har innstallert Windows på nytt er ganske logisk. Partisjonen/harddisken ble jo formatert under installasjonen, selv om dette jo gjøres automatisk. Men nok off-topic! Å si at du har formatert er som å si at du har malt en dør når du har malt hele huset. meir som å skrape vekk den gamle malinga Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Du vet du er nerd når du ikke teller 1,2,3,4 men 2,4,6,8,16 osv. Får skylde på klokka.. Endret 11. januar 2009 av PartyLøven Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg antar at du er klar over at man ved reinstallering/installering (altså ikke "Reparer Windows", men "Installer" av et OS (hvertfall Windows) også formaterer partisjonen/harddisken. Så jo. Å si at man har formatert maskinen når man har innstallert Windows på nytt er ganske logisk. Partisjonen/harddisken ble jo formatert under installasjonen, selv om dette jo gjøres automatisk. Men nok off-topic! Å si at du har formatert er som å si at du har malt en dør når du har malt hele huset. meir som å skrape vekk den gamle malinga jaja, men poenget var at å si du har begått en handling med flere steg ved kun å nevne det første er rett og slett dumt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Du vet du er nerd når du låser opp nettverket skolen har låst på grunn av skrivedag. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Du vet du er nerd når du låser opp nettverket skolen har låst på grunn av skrivedag. Oh you! :!: Hadde jeg aldri tatt sjansen på. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvordan gjør man det?????? On-topic: Du er nerd hvis du besøker denne tråden hvert 5. min for å finne ut om du er nerd. (se om du passer inn med punktene) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Blir litt skuffet over noen av nerdeforslagene som kommer frem her. Tydelig at folk har forskjellig oppfatning av hva "nerd" er. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Og det måtte du jo skrive rett under MIN.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Og det måtte du jo skrive rett under MIN.. Et minutt for tidlig posta du. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Og det måtte du jo skrive rett under MIN.. Var selvsagt pekt på deg, da du fikk koppen til å renne over. Neida, ble bare lei av å lese igjennom mye av de dårligere grunnene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå