Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg antar at du er klar over at man ved reinstallering/installering (altså ikke "Reparer Windows", men "Installer" av et OS (hvertfall Windows) også formaterer partisjonen/harddisken. Så jo. Å si at man har formatert maskinen når man har innstallert Windows på nytt er ganske logisk. Partisjonen/harddisken ble jo formatert under installasjonen, selv om dette jo gjøres automatisk.

 

Men nok off-topic!

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Siste Off topic:

Har en skranglete laptop som var plaget av bluescreen, så fikk ikke en gang startet opp. Instalerte (Eller reparetre windows, var iallefall samme instalasjonsprossess bortsett fra det etter man har restartet) windows på nytt, og da jeg skrudde på så jeg alt jeg hadde hatt der, som jeg ikke hadde sett på et par år. Morro..

 

Du vet du er nerd når du ikke teller 1,2,3,4 men 2,4,6,8,16 osv.

Lenke til kommentar
Jeg antar at du er klar over at man ved reinstallering/installering (altså ikke "Reparer Windows", men "Installer" av et OS (hvertfall Windows) også formaterer partisjonen/harddisken. Så jo. Å si at man har formatert maskinen når man har innstallert Windows på nytt er ganske logisk. Partisjonen/harddisken ble jo formatert under installasjonen, selv om dette jo gjøres automatisk.

 

Men nok off-topic!

Å si at du har formatert er som å si at du har malt en dør når du har malt hele huset.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Det at du krangler det i en "du vet du er nerd når" tråd, sier jo litt

 

Edit: du vet du er nerd når du teller ned til leet.

 

Edit2: postcount altsa.. 110 igjen.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Jeg antar at du er klar over at man ved reinstallering/installering (altså ikke "Reparer Windows", men "Installer" av et OS (hvertfall Windows) også formaterer partisjonen/harddisken. Så jo. Å si at man har formatert maskinen når man har innstallert Windows på nytt er ganske logisk. Partisjonen/harddisken ble jo formatert under installasjonen, selv om dette jo gjøres automatisk.

 

Men nok off-topic!

Å si at du har formatert er som å si at du har malt en dør når du har malt hele huset.

meir som å skrape vekk den gamle malinga

Lenke til kommentar
Jeg antar at du er klar over at man ved reinstallering/installering (altså ikke "Reparer Windows", men "Installer" av et OS (hvertfall Windows) også formaterer partisjonen/harddisken. Så jo. Å si at man har formatert maskinen når man har innstallert Windows på nytt er ganske logisk. Partisjonen/harddisken ble jo formatert under installasjonen, selv om dette jo gjøres automatisk.

 

Men nok off-topic!

Å si at du har formatert er som å si at du har malt en dør når du har malt hele huset.

meir som å skrape vekk den gamle malinga

jaja, men poenget var at å si du har begått en handling med flere steg ved kun å nevne det første er rett og slett dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...