Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

En burde ikke ha problemer med å sove, i hvert fall ikke om det eneste "problemet" er noen vifter.

Skrur ikke av dataen min om natta jeg, har problemer uten lyd.

5402708[/snapback]

Du vet du er nerd når du ikke får sove pga pcen er slått av!

5409629[/snapback]

Påstår de at jeg er nerd? :ohmy:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bilen til moren min har stoppet å gå, og da jeg spurte hva som var galt svarte hun: "Det er noe i registeret." Da tenkte jeg: "Kanskje det hjelper å skifte ut alle vinduene?"

 

Er vel litt nerd når en tenker slik?  :blush:

5443243[/snapback]

 

FY FY! Hehe... :!: Fins det noe som heter bilnerd? (At man er sykt opptatt av biler istedenfor data?)

Endret av vincent_vega
Lenke til kommentar
Bilen til moren min har stoppet å gå, og da jeg spurte hva som var galt svarte hun: "Det er noe i registeret." Da tenkte jeg: "Kanskje det hjelper å skifte ut alle vinduene?"

 

Er vel litt nerd når en tenker slik?  :blush:

5443243[/snapback]

 

FY FY! Hehe... :!: Fins det noe som heter bilnerd? (At man er sykt opptatt av biler istedenfor data?)

5443580[/snapback]

Tommy eller han fra Tufte IL ble jo med pga han var opphengt i biler. Men hvem er det som bestemmer hva som er nerdete? Selv så syns jeg at det er ett svakt ord i dagens samfunn ettersom alle har data, og mange bruker mye mye tid på det.. Det skal egentlig mer til for å være nerd enn før trur jeg.

Lenke til kommentar

Du vet du er nerd når...

 

på bilforretningen spør du hvilket operativsystem bilen kjører i, og om det er mulig å instakkere linux i den.

 

du glemmer å lukke vinduene før du går ut av bilen, og når du kommer tilbake lurer du på hvorfor vinduene ikke har lukket seg.

 

bilen din vil ikke starte, så du prøver å starte den i sikkerhetsmodus.

 

du kræsjer med bilen for tiene gang og setter en cracka winxp cd inn i bilstereoen og prøver å starte mororen.

Lenke til kommentar

Når du lurer på hvilket operativsystem katten din kjører i. *se på Sokrates (maine coon)*

 

Når du leter gjennom en haug med brente CDer for å se om du finner en orginal CD.

 

Når du mener det ikke er nok av Elkjøp å reklamere for dataer med 80gb hdd, og syntes de også skulle vist hastigheten på prosessoren, hvilket operativsystem maskinen kjører, om det følger med antivirus og lignende.

 

Du har bytta ut xbox(360)-vifta di med vannavkjøling.

Lenke til kommentar
Når du mener det ikke er nok av Elkjøp å reklamere for dataer med 80gb hdd, og syntes de også skulle vist hastigheten på prosessoren, hvilket operativsystem maskinen kjører, om det følger med antivirus og lignende.

5464185[/snapback]

Det er jo SÅ sannt da, Dell og lingnende kjøre samme greia! Sier bare at det er en Pentium 4, SFW!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...