Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Du vet du er nerd når du har verdens største drittlaptop, men allikevel driver 1337-aktivitet. Trenger ikke noe supermaskin jeg vel! Det er derfor det finnes overklokking. Min er fra 2005 (mesteparten), og driver de nyere spillene greit. (ingen hardcore-farcry2 da.) Se, verdens første AMD Athlon XP Quadcore! Du vet du er nerd når du samler på CPUer (Ja, jeg samler på CPUer, samlingen teller vel et sted mellom 150-200 stykk nå) Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det var enormt Pac-Man, min maskinvare samling er bare på: 3 CPUer 3 Skjermkort 2 Nettverskkort 3-4 RAM brikker 2 Lydkort Skulle ønske jeg hadde hatt mer, men så var det det med penger da. Men jeg tar gladelig imot doneringer , men dere her vil vel beholder deres kjære tenker jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det var enormt Pac-Man, min maskinvare samling er bare på:3 CPUer 3 Skjermkort 2 Nettverskkort 3-4 RAM brikker 2 Lydkort Skulle ønske jeg hadde hatt mer, men så var det det med penger da. Men jeg tar gladelig imot doneringer , men dere her vil vel beholder deres kjære tenker jeg. Jeg har ikke brukt så mye på min samling faktisk, mesteparten av CPUene har jeg fått gratis, eller kommer fra oppgraderinger av maskinene mine. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Når du heller vil ha en datamaskin enn ett annet levende kjæledyr. Du vet du er nerd når du anser en datamaskin som et levende kjæledyr. Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 ...når du bruker en ledningstump og knyter fast en CPU i enden av en pinne, og bruker som kløpinne.. (High-tech hehe) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Du vet du er nerd når du kjøper en plasma-skjerm bare for å kunne skrike "IT'S ALIVE" hver gang du skrur den på Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Når du skal sove over hos en uteknisk bestemor, og lurer på hva faan du skal gjøre.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Du vet du er nerd når du kjøper en plasma-skjerm bare for å kunne skrike "IT'S ALIVE" hver gang du skrur den på Hvorfor plasma? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ta med deg Xboxen, jeg regner med at bestemot sitter på en ganske heftig fiber-linje. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Du vet du er nerd når du kjøper en plasma-skjerm bare for å kunne skrike "IT'S ALIVE" hver gang du skrur den på Hvorfor plasma? http://en.wikipedia.org/wiki/Plasma_display Gasser som beveger seg inne i skjermen. Ikke sjelløse, flytende krystaller.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Når du kan stå i flere timer og forklare om elektromagnetisk stråling. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Du er også nerd når du har skrevet over 100 artikler på wikipedia helt selv, og attpåtil kunne dem utenat Edit: leifleif Endret 20. desember 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 du vet du er nerd når du skriver i denne tråden pga mine innlegg, fordi du vil sjekke korleis like-sinna personar beskrive deg Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 ...når du bruker en ledningstump og knyter fast en CPU i enden av en pinne, og bruker som kløpinne.. (High-tech hehe) Brukte en som kam. Men den var ikke så bra. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Noo, for mye rippler i PSU, den tok knekken på den brune AMD-cpuen! ... Meen, jeg fikk en ny rekord på 4 ødelagte ram, 1 CPU, 1 PSU og 2 HK på samme dag! Denne måneden har jeg ødelagt 1 CPU, 4 Harddisker, 3 hovedkort, trolig 4 RAM, og 1 PSU. Det er ikke jeg som har klønet noe, harddiskene skrudde jeg opp (da sier det, "klikk klikk, skriiiik, vrææl"), rammen ble ødelagt av den ødelagte PSUen, det ble også CPU, 1 HK fikk jeg levert defekt, 1 ble også ødelagt av PSU og det siste HK vet jeg ikke. Hvil i fred mine kjære, la deres bits alltid stå i 0. Endret 20. desember 2008 av Blomsterbob Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Noo, for mye rippler i PSU, den tok knekken på den brune AMD-cpuen! ... Meen, jeg fikk en ny rekord på 4 ødelagte ram, 1 CPU, 1 PSU og 2 HK på samme dag! Denne måneden har jeg ødelagt 1 CPU, 4 Harddisker, 3 hovedkort, trolig 4 RAM, og 1 PSU. Det er ikke jeg som har klønet noe, harddiskene skrudde jeg opp (da sier det, "klikk klikk, skriiiik, vrææl"), rammen ble ødelagt av den ødelagte PSUen, det ble også CPU, 1 HK fikk jeg levert defekt, 1 ble også ødelagt av PSU og det siste HK vet jeg ikke. Hvil i fred mine kjære, la deres bits alltid stå i 0. Det hørtes dyrt ut:O Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det hørtes dyrt ut:O Slapp av, det er kun gammelt. Utenom det nye hovedkortet da, men det kommer på garantien. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Noen som vil feire jul med meg online? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Noen som vil feire jul med meg online? Sorry, er opptatt med et raid i WoW på onsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå