Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Du vet du er nerd når du har verdens største drittlaptop, men allikevel driver 1337-aktivitet. Trenger ikke noe supermaskin jeg vel!

 

Det er derfor det finnes overklokking. :)

 

Min er fra 2005 (mesteparten), og driver de nyere spillene greit. (ingen hardcore-farcry2 da.)

 

 

Se, verdens første AMD Athlon XP Quadcore!

 

Du vet du er nerd når du samler på CPUer ;)

(Ja, jeg samler på CPUer, samlingen teller vel et sted mellom 150-200 stykk nå)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Det var enormt Pac-Man, min maskinvare samling er bare på:

3 CPUer

3 Skjermkort

2 Nettverskkort

3-4 RAM brikker

2 Lydkort

 

Skulle ønske jeg hadde hatt mer, men så var det det med penger da. Men jeg tar gladelig imot doneringer ;), men dere her vil vel beholder deres kjære tenker jeg.

 

Jeg har ikke brukt så mye på min samling faktisk, mesteparten av CPUene har jeg fått gratis, eller kommer fra oppgraderinger av maskinene mine.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Du er også nerd når du har skrevet over 100 artikler på wikipedia helt selv, og attpåtil kunne dem utenat

 

Edit: leifleif

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Noo, for mye rippler i PSU, den tok knekken på den brune AMD-cpuen! :(

 

... Meen, jeg fikk en ny rekord på 4 ødelagte ram, 1 CPU, 1 PSU og 2 HK på samme dag! :D

 

Denne måneden har jeg ødelagt 1 CPU, 4 Harddisker, 3 hovedkort, trolig 4 RAM, og 1 PSU.

 

Det er ikke jeg som har klønet noe, harddiskene skrudde jeg opp (da sier det, "klikk klikk, skriiiik, vrææl"), rammen ble ødelagt av den ødelagte PSUen, det ble også CPU, 1 HK fikk jeg levert defekt, 1 ble også ødelagt av PSU og det siste HK vet jeg ikke.

 

Hvil i fred mine kjære, la deres bits alltid stå i 0. :cry:

Endret av Blomsterbob
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Noo, for mye rippler i PSU, den tok knekken på den brune AMD-cpuen! :(

 

... Meen, jeg fikk en ny rekord på 4 ødelagte ram, 1 CPU, 1 PSU og 2 HK på samme dag! :D

 

Denne måneden har jeg ødelagt 1 CPU, 4 Harddisker, 3 hovedkort, trolig 4 RAM, og 1 PSU.

 

Det er ikke jeg som har klønet noe, harddiskene skrudde jeg opp (da sier det, "klikk klikk, skriiiik, vrææl"), rammen ble ødelagt av den ødelagte PSUen, det ble også CPU, 1 HK fikk jeg levert defekt, 1 ble også ødelagt av PSU og det siste HK vet jeg ikke.

 

Hvil i fred mine kjære, la deres bits alltid stå i 0. :cry:

 

Det hørtes dyrt ut:O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...