eirikhaf Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 når du laster ned alt som går på tv (før de kommer i norge) bare for å se det før vennene dine har sett det. 5401374[/snapback] da er du bare tøffest i gata/gjengen.. 5401485[/snapback] Haha, jeg er tøffest i 'gjenen' 5401527[/snapback] ...jeg også... ...derfor jeg sa det.. hohoho....skikkeli overtrøtt humor.... ...*knekke sammen i latter* huff...på tide å legge seg snart.. ....men pcen er ikke klar ennå.. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 "må gjøre klar noen downloads først" ? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) En til: Du vet du er nerd når du lar pcen stå og laste ned på natten(mens du sover) Endret 7. januar 2006 av .Scotty. Lenke til kommentar
eirikhaf Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) "må gjøre klar noen downloads først" ? 5401548[/snapback] hvis den var retta mot meg..så får du lese litt oppe på s25....sliter no sinnsykt med detta skrapet...men d kommer seg..... OnT: ....du vet du er nørd når man dropper fylla en lørdags kveld(fredagskveld for den saks skyld også) for å fikse pc... Endret 7. januar 2006 av eirikhaf Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 En til: Du vet du er nerd når du lar pcen stå og laste ned på natten(mens du sover) 5401562[/snapback] Det er jo ikke nerd da, det er bare lurt. Og vi har allerede konstatert at man ikke skrur av datamaskinen. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Det er jo ikke nerd da, det er bare lurt.Og vi har allerede konstatert at man ikke skrur av datamaskinen. 5401846[/snapback] Du vet at du er nerd når du faktik er enig i det der. Endret 7. januar 2006 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 En til: Du vet du er nerd når du lar pcen stå og laste ned på natten(mens du sover) 5401562[/snapback] Det er jo ikke nerd da, det er bare lurt. Og vi har allerede konstatert at man ikke skrur av datamaskinen. 5401846[/snapback] Har man for mange vifter skrur man den av, men ordentlige nerder har vel vannkjøling... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 En burde ikke ha problemer med å sove, i hvert fall ikke om det eneste "problemet" er noen vifter. Skrur ikke av dataen min om natta jeg, har problemer uten lyd. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 En burde ikke ha problemer med å sove, i hvert fall ikke om det eneste "problemet" er noen vifter.Skrur ikke av dataen min om natta jeg, har problemer uten lyd. 5402708[/snapback] Jeg har veldig sensetive ører Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Du vet du er nerd når du har sitti fra 0030 til kl0600 og spilt NFS Underground 2 og så vært glad fordi du tilfeltigvis får dekning på det trådløse nettverkskortet på den bærbare dataen, sånn at du kan sitte en stund og skrive poster på diskusjon.no. 5397548[/snapback] Weeeeeeee, du har gjort det igjen , . Sist satt du til 0400. Gale mann! 5401119[/snapback] Ja jeg er gal. Du vet du er nerd når du sitter oppe litt til og kobler deg til et WLAN nettverk og utnytter sjansen mens du har den, før du mister dekningen. EDIT: Du vet du er nerd når du sitter på bussen/toget/whatever og det første du gjør ved en holdeplass er å slå på den bærbare dataen for å se etter noen trådløse soner. Endret 8. januar 2006 av :P Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 "må gjøre klar noen downloads først" ? 5401548[/snapback] hvis den var retta mot meg..så får du lese litt oppe på s25....sliter no sinnsykt med detta skrapet...men d kommer seg..... 5401580[/snapback] Hæ? Var ikke noe frekt elns heh OnT: Når du sover om dagen og er oppe på natten for at internett-trafikken er mindre da. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 OnT: ....du vet du er nørd når man dropper fylla en lørdags kveld(fredagskveld for den saks skyld også) for å fikse pc... 5401580[/snapback] Tell me about it Jeg droppa nyttårsaften. Ble et par øl da. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Du vet du er nerd når du har eget serverom i huset Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Du vet du er nerd... n44|2 du 5k|21v3|2 50m m36. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 når du kan bygge ferdig 5(+++) PC'r av gamle data-deler du har brukt før. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Du vet du er nerd... n44|2 du 5k|21v3|2 50m m36. 5404102[/snapback] Ikke nødvendigvis, men kanskje om du uproblematisk klarer å lese det. Og 1337-skrift generelt sett. Eller kanskje man har spillt litt for mye CS elns. Og ang. det med å skru av PC'en fordi at den "bråker"... Makan, den gamle DELL-PC'en min bråker som et uvær, men det har da aldri brydd meg eller nattesøvnen min. Bare sett musikken på høyt nok til at den overdøver bråket ^^ Fungerer finfint. Vel, laptop i senga også. Samt høyttalere like ved øret ditt når du sover Eller er det et tegn på latskap? Er latskap = nerd ? hmm... *tenkepå* Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 En burde ikke ha problemer med å sove, i hvert fall ikke om det eneste "problemet" er noen vifter.Skrur ikke av dataen min om natta jeg, har problemer uten lyd. 5402708[/snapback] Du vet du er nerd når du ikke får sove pga pcen er slått av! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Du vet du er nerd når du får jetlag av å fly fra Ogrimmar til Undercity Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 ... ser 11 episoder "My Name is Earl", 13 episoder "Prison Break" og 9 episoder "Stargate" etter hverandre på en lørdag! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) ... ser 11 episoder "My Name is Earl", 13 episoder "Prison Break" og 9 episoder "Stargate" etter hverandre på en lørdag! 5411178[/snapback] Da er jeg nerd da? ..Du som har sett alle episodene av My name is Earl kan vel stikke innom My name is Earl-tråden på forumet ditt! Scotty edit: ops, så ikke at du hadde det Endret 9. januar 2006 av .Scotty. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå